Disse hormonene altså....

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...gjør meg virkelig litt smågal innimellom nå om dagen :wideyed::wtf:
Humøret skifter flere ganger ila dagen, og jeg blir så utrolig sliten av det, samtidig som ettermiddags og kveldskvalmen er sinnsykt intens :confused:
Sånn som idag, så vil jeg helst bare sitte under teppet i sofan med en god film og spise lørdagsgodteri :rolleyes:
Har ikke energi til så mye liksom, blir andpusten av å gå ned trappa med hunden vår for å lufte henne, og turen opp igjen er definitivt dagens trim for å si det sånn! :sorry:
Og i det ene øyeblikket har jeg såå behov for nærhet av sambo, og i det neste øyeblikket kan han være den mest irriterende mannen på jord fordi han glemte å legge en tomflaske i plastposen den skal være i :hilarious:
Må le av meg selv, men når man er midt oppi det så er følelsene så reelle også :p
Har jo vært gravid to ganger før, men jeg må bare si at dette svangerskapet har tatt helt av med tanke på kvalme og hormoner :happy: Mer intenst enn de to andre gangene, definitivt.

Er det flere her som kan kjenne seg litt igjen? :shy: Håper det, for føler meg litt gal :nailbiting::hungry:

Jeg og venter nr 3 og alt føles sterkere denne gangen. Jeg har ikke disse humørsvingningene, men sipper som bare det. Har sittet her for meg selv i formiddag og gråter til alt på TV;)

Eg og er hormontroll :D prøver å ikkje drepe folk som irriterer meg i løpet av dagen, men er ikkje lett! Har ein kollega som er notorisk slask, og som irriterer meg til vanleg og, no er det heilt ekstremt :confused:

Jeg klikker nesten når mannen tygger potetgull :-S blir helt gal av den lyden....hehe...og datteren min på ni har også noen hormonelle utbrudd om dagen. Er ikke så lett om dagen det her :-p også er jeg utrolig tafatt....orker ikke noe! Blir også andpusten av den minste ting.

Nr 3 her også og mye mer humørsvingninger denne gangen.... :p

Føler meg ikke særlig trivelig for tiden, så håper d roer seg snart!!!

Merkelig at så mange som venter nummer tre føler det så sterkt. Er det fordi vi har glemt det eller er det rett og slett at kroppen blir lettere påvirket?

Prøvde å forklare 3-åringen hvorfor mamma strigråt til isprinsessefilmen på fem i formiddag, hun forstod heller lite... :p

Haha, nå sitter jeg å smiler for meg selv her :D:p:D
Utrolig "artig" å se flere tredjegangs gravide som føler det sterkere nå, det er ganske rart egentlig :D:hilarious: Kanskje det er som du sier minola, at vi blir lettere påvirket? Ellers må jeg ha glemt veldig mye fra sist :playful::D hihi.
Det skal bli godt når dette roer seg litt, men heldigvis er det heeelt normalt at vi føler det sånn i disse tider :happy::D:eek::rolleyes::p;):smiley-ashamed004

Haha, nå sitter jeg å smiler for meg selv her :D:p:D
Utrolig "artig" å se flere tredjegangs gravide som føler det sterkere nå, det er ganske rart egentlig :D:hilarious: Kanskje det er som du sier minola, at vi blir lettere påvirket? Ellers må jeg ha glemt veldig mye fra sist :playful::D hihi.
Det skal bli godt når dette roer seg litt, men heldigvis er det heeelt normalt at vi føler det sånn i disse tider :happy::D:eek::rolleyes::p;):smiley-ashamed004
Skjønner virkelig ingenting, bare håper det gir seg litt snart. Er i morgen også over noe som er en magisk grense for meg siden jeg som regel har mistet 6+noe så da gjør det heller ingenting om symptomer og hormoner roer seg litt ned.

Last edited:
Her har det vært tema flere ganger at jeg aldri har vært særlig vanskelig å ha med å gjøre når jeg var gravid, så ganske sikker på at det ikke bare er at jeg har glemt at jeg har vært et troll tidligere.... :p Hehe.... ;-) Men nå har jo svangerskapene vært så ulike på mange andre måter også, så ikke overasket over at også dette har forandret seg.... Men ja.... Litt merkelig er det jo at så mange av oss merker dette på nr 3....

Back
Topp