Disse hormonene altså....

Lizz83

Gift med forumet
Kviser, kviser og atter kviser over alt!! (og jeg som vanligvis nesten aldri får noen) og fett hår - nesten med en gang jeg kommer ut av dusjen.... Føler meg som en dass for tiden altså! Og bare pga at jeg er gravid (og sånn var det sist gang med frøkna mi også)... Mens andre venninner følte seg sååå flotte, så følte jeg meg som en dass...!

Dagsens syt.... :-P

Å ja, kviser over alt       emoticon

Har jo lest at man kan få så fin hud når man er gravid, men nei da.

I''m here with ya! Det var slik søsteren min avslørte graviditeten! "Jeg husker du fikk så masse kviser med mini.... Det har du nå også.. Er du gravid??????" Ikke særlig enkelt å skjule. Kviser i ansikt, på halsen, på ryggen, tørr hud og kløøøør! MEN.. Det er verdt det etterpå :)

ADHD..veit akkurat åssen dere har det..likt her..kviser over alt, å føler meg og helt forferdelig..alle sier at gravide kvinner blomstrer, men jeg føler meg bare vissen jeg..:-( men det er absolutt verdt det ja :-)

Da får dere vel jenter hele gjengen da, er det ikke de som stjeler mors skjønnhet? Hihi! Jeg er plaget med kviser til vanlig også, men i starten av svangerskapet var det ille, og fikk samtidig på bryst og rygg, noe jeg ikke har til vanlig! Nå ser det ut som det holder på å gi seg litt.. Krysser fingrene!

Fikk gutt sist, men han er jo veeeeldig bedårende han også da :P Var ei som sa engang: Herligheten... du er så fin at du skulle vært jente du! Haha. Går det an :D

Jeg følte meg fin i forrige svangerskap, men ikke nå! Uren hud til de grader! 
kan ikke finne på å smøre meg med brunkrem, for da ødelegger jeg ansiktet! :p 

Pudder er greit, men kun på turer ut av huset! :p

Jeg er plaget til vanlig ( pcos, som er årsaken!) men nå ser jeg bedre ud i ansiktet, men fytti grisen jeg klør og da spesielt i hode..

Hanne2 skrev:
Jeg er plaget til vanlig ( pcos, som er årsaken!) men nå ser jeg bedre ud i ansiktet, men fytti grisen jeg klør og da spesielt i hode..

Jeg også klør noe ekstremt i hode, og veldig tørr i hodebunnen... Prøver de dyreste og de såkalte beste shampoene, men ingenting hjelper... :(

Kviser er noe herk. Masse på haken og under nesen. Men tror de er på vei til å gi seg nå heldigvis. Mitt håp er att sommer og sol skal tørke ut alt! :)

Samme her!! Ser rett og slett ikke ut av å til.. Noen dager er verre enn andre.. Ser nesten ut som utslett når de kommer...

Så for første gang i mitt liv har jeg gått til innkjøp av dekk-krem og pudder (kassadamen måtte forklare meg hvordan det gjøres!!!)
Noe som var litt flaut egentlig i en alder av 25 ;-)

Men som dere sier... Det er absolutt verdt det!!! ;-)

Back
Topp