Disse hcg verdiene

Flurri

Forelsket i forumet
Jeg er jo ikke akkurat sikker på min EL dato, trodde jeg var 4+0 forrige torsdag, men testet ikke positivt før søndagen.
Uansett.

Jeg testet 1-2 på clearblue tirsdag og ble såklart beskymret, onsdagen var jeg og målte hcg denne var på 180, er ikke det lavt?

Dagen etter på torsdag slo clearblue ut med 2-3 og jeg roet meg litt, men 180 var lavt vel :(

Tok ny test idag, men får vel ikke svar før på mandag :(

Last edited:
Dessverre lite annet enn å tenke positive tanker til mandag.

Du kan jo Google og finne noen HCG-oversikter å se på. HCG utvikles jo veldig ulikt, så ikke stress for mye før du får prøveresultat til uken :)

Jeg fikk gravid 1-2 uker to dager før jeg målte hcg, og da var hcg på 78 eller noe, hvertfall under 100.... Syns ikke det nødvendigvis er lavt med din måling, avhenger jo av hvor Lenge det er siden eggløsning.... Og er uannsett dobling hver 48 time som teller ;)

Testene reagerer jo ved hcg på 25 så testene vil jo bli positive en stund før nivået er oppe i 180 ;)

Jeg fikk gravid 1-2 uker to dager før jeg målte hcg, og da var hcg på 78 eller noe, hvertfall under 100.... Syns ikke det nødvendigvis er lavt med din måling, avhenger jo av hvor Lenge det er siden eggløsning.... Og er uannsett dobling hver 48 time som teller ;)

Testene reagerer jo ved hcg på 25 så testene vil jo bli positive en stund før nivået er oppe i 180 ;)

Uff angrer nesten, roet meg jo ned med 2-3 igår og plutselig urolig igjen.
Tror jeg har hatt rask hcg stigning i forrige svangerskap, men det trenger kanskje ikke være likt med neste?

Last edited:
Hva mener dere?
På to døgn økte hcg fra 180 til 300, det er kanskje litt i det minste laget?

Hva mener dere?
På to døgn økte hcg fra 180 til 300, det er kanskje litt i det minste laget?

Fikk du ingen vurdering av legen?

Vet dessverre ikke, men har jo forstått at HCG utvikles meget forskjellig.

Fikk du ingen vurdering av legen?

Vet dessverre ikke, men har jo forstått at HCG utvikles meget forskjellig.

Legen hadde ikke kommentert noe, fikk bare snakke over telefon og hun sa bare at du har jo stigning.

Uansett er lave verdier aldri positive tall, litt pessimistisk nå.

Ny prøve imorgen, men men.

Back
Topp