Disse? Frustrerende...

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
I morgen er det en uke siden jeg fikk første svake strek på billigtest (9 dpo). Hele uka har streken økt, men syns liksom ikke den blir kanon sterk! Men får utslag på alle andre! Er billigtester bare sånn??? Jeg blir jo stressa.... Er en dag over ikm idag! Den digitale fra idag har nå øket fra 1-2 uker til 2-3 uker. Under følger bilde av billigtest fra idag og to andre fra idag. ImageUploadedByBV Forum1389344363.711779.jpgImageUploadedByBV Forum1389344426.947460.jpg
 
Det tar lang tid før billigtestene blir sterke :)
Jeg gikk tom på 17 ellr 18 dpo og da var enda ikke strekene like sterke.
Det er jo ikke noen tvil om at du er gravid så dette hadde jeg ikke tenkt noe mer på :)
 
Det tar lang tid før billigtestene blir sterke :)
Jeg gikk tom på 17 ellr 18 dpo og da var enda ikke strekene like sterke.
Det er jo ikke noen tvil om at du er gravid så dette hadde jeg ikke tenkt noe mer på :)

Takk for svar, jo flere som sier det, jo mer skal jeg prøve slappe av :) alle de andre testene jeg har tatt denne uka har det ikke vært tvil på! Og når mensen ikke kom som den egentlig skulle OG den digitale nå har økt til 2-3 uker så burde jeg jo slappe av og heller slutte med disse billigtestene.
 
Jeg forstår ikke. Hva er du urolig for? Positiv test, som blir sterkere med tiden.
Det høres jo bra ut!??
 
Jeg forstår ikke. Hva er du urolig for? Positiv test, som blir sterkere med tiden.
Det høres jo bra ut!??

Billigtestene! Er de jeg snakker om... de har blitt LITT sterkere, men er jo ikke akkurat blitt noe knall sterke.... derfor lurte jeg på om det er sånn de bare ER....
 
OK. Jeg har ingen erfaring med billigtester :)
 
Mine også ble ikke mye sterkere. Kjempesvak 12dpo og litt og litt sterkere. Gikk også tom 17dpo eller noe, og de var fremdeles ikke kjempesterke! I morgen skal jeg ta en digital som da bør vise 3+ :)

Synes strekene dine ser fine ut, så det er nok ikke noe å bekymre seg for :) gratulere så mye!
 
Jeg er nesten 3 uker over IKM, og mine billigtester fra ebay har fortsatt ikke like sterk teststrek som kontrollstrek. De blir sterkere for hver gang jeg tester, så jeg har slått meg til ro med at testene bare er svake.
 
så lenge den digitale viser som den gjør er det ikke noe å være stressa over. :) Gratulerer med spire :) Jeg har også prøvd billigtester for første gang og synes ikke streken blir noe sterkere enn det på bilde ditt. og siste gang jeg tok billigtest var 5+2 eller noe sånt. :) og på den digitale har jeg også fått 3+
 
så lenge den digitale viser som den gjør er det ikke noe å være stressa over. :) Gratulerer med spire :) Jeg har også prøvd billigtester for første gang og synes ikke streken blir noe sterkere enn det på bilde ditt. og siste gang jeg tok billigtest var 5+2 eller noe sånt. :) og på den digitale har jeg også fått 3+
Du har nok rett. Venninna mi er 17 uker på vei. Ho brukte billigtest bare i starten for å se om det kunne være noe, for de slår visst ut tidlig og øker veldig tregt. De digitale mine får opp strek med engang. ☺️ tusen takk for svar ❤️❤️❤️ kanskje legge vekk billigtester nå og innfinne meg med graviditeten. ☺️
 
Til at du bare er en dag over ikm synes jeg streken er sterk. Tar ofte tid før de blir like sterke som kontrollstreken. Ville slått meg til ro med at du faktisk får strek og at den digitale stemmer :)
 
Back
Topp