AngeLine
Gift med forumet
Hei alle sammen! Skriver dette fordi at jeg er ganske så irritert på meg selv nå, og vil gjerne høre om det er noen andre som har det sånn som meg.. Jeg sliter veldig om dagen med sterke bekymringer, jeg er så forferdelig redd for at noe skal gå galt, for denne bebisen er såå ønsket. Vi har vært til lege 3 ganger allerede og jordmor 1 gang, det er jo ganske mye så tidlig i et svangerskap. Tror at grunnen til at jeg er så redd for å miste er at jeg kjenner så mange som har mistet, og moren min mistet i uke 8-9 før hun fikk meg. Blir så frustrert og irritert på meg selv, for at jeg lar meg bli så bekymret.. tenker hele tiden at nå er noe galt... våkner midt på natta, med en ekkel følelse av at "nå har det gått galt"... får nesten dårlig samvittighet når jeg forteller folk at jeg er gravid... for tenk om jeg må fortelle dem om en stund at det ikke blir noe alikevel.. [&o] Føler meg så dum.. er det noen her som har det på samme måte? (eller i nærheten) Hadde vært fint å høre fra dere... eller noen med en oppmuntring?
Klems
Klems