Disse forferdelige bekymringene...

AngeLine

Gift med forumet
Hei alle sammen! Skriver dette fordi at jeg er ganske så irritert på meg selv nå, og vil gjerne høre om det er noen andre som har det sånn som meg.. Jeg sliter veldig om dagen med sterke bekymringer, jeg er så forferdelig redd for at noe skal gå galt, for denne bebisen er såå ønsket. Vi har vært til lege 3 ganger allerede og jordmor 1 gang, det er jo ganske mye så tidlig i et svangerskap. Tror at grunnen til at jeg er så redd for å miste er at jeg kjenner så mange som har mistet, og moren min mistet i uke 8-9 før hun fikk meg. Blir så frustrert og irritert på meg selv, for at jeg lar meg bli så bekymret.. tenker hele tiden at nå er noe galt... våkner midt på natta, med en ekkel følelse av at "nå har det gått galt"... får nesten dårlig samvittighet når jeg forteller folk at jeg er gravid... for tenk om jeg må fortelle dem om en stund at det ikke blir noe alikevel.. [&o] Føler meg så dum.. er det noen her som har det på samme måte? (eller i nærheten) Hadde vært fint å høre fra dere... eller noen med en oppmuntring?

Klems

Oppmuntring på vei; Du er IKKE alene, du er nok helt normal!! Vil tro at slike tanker er ekstremt vanlig...
Jeg har daglig slike tanker. En stund var det så ille at jeg ikke orka gå inn på div forum, for det var det bare skrekkhistorier... Må fremdeles holde meg unna slike temaer. Orker bare ikke...

Og så hjalp det VELDIG da jeg fikk høre hjertet til den lille...

Huff... Stakkar deg[:o] Ikke godt å gå rundt å bekymre seg nei[:(]

Men jeg vil uansett bare ønske deg lykke til AngeLine og håper at du slipper disse bekymringene snart[:)] Alt kommer sikkert til å gå kjempefint!! Har du vært gravid før?

Sender deg en GOD klem jeg[;)]

Hei kjære deg!

Jeg tror og håper det er normalt, jeg er IALLEFALL sånn selv. Jeg vet akkurat hvordan du har det!! Vi får satse på at alt er bra med oss, du er snart over den verste perioden!!! Lykke til, prøv å glede deg til å få en skjønn baby istedet for å bekymre deg (selv om det er lettere sagt enn gjort...)
Lykke til...

ÅÅÅÅ!!! Så utrolig deilig å lese svarene deres, så snille dere er! Tusen takk alle sammen! Det hjalp utrolig mye å lese dette.. hehe, da skal jeg bla opp denne siden hver gang jeg blir bekymret. Det er nok som dere sier, at man ikke har kontroll over dette selv. Dette er i tillegg vår første lille bebis, så den er veldig etterlengtet og ønsket! [:D] TUSEN TAKK JENTER [:D][:D]

føler det på akkurat samme måte.er livredd...er i syvende uke nå og er helt overlykkelig for å være gravid og forteller det til alle,men er også redd for at jeg må fortelle at det gikk galt. føler med deg. vi får sende hverandre noen positive tanker...

DU ER IKKE ALENE. KJENNER MEG GODT IGJEN I DET DU SKRIVER ANGELINE

Back
Topp