Disse cravingsene..

Snoflak

Elsker forumet
Jeg hadde ingen cravings i første sv.skap å har heller ingenting nå.. Har dere noen sprøe cravings, eller ting dere bare MÅ ha ? :D
Jeg er igrunnen bare blitt "kresnere" etter å ha blitt gravid, brekker meg veldig lett nå å spiser for d meste bare sundt nå å jeg som har vært colaholiker hele livet orker ikke tanken på brus, drikker vann å saft nå bare.. Skulle aldrig tro den dagen skulle komme haha :D

Kjenner meg godt igjen der :D Etter å ha vært avhengig av cola i mange år så rører jeg det nesten ikke nå. Smaker virkelig ikke godt mer :p
Spiser veldig mye frukt og grønt, noe jeg aldri har likt før. Tror ikke jeg har noe særlig cravings egentlig :) Men innimellom har jeg bare såååå lyst på et eller annet og klarer ikke finne ut hva det er.

Hockey pulver hadde jeg i forrige svangerskap, og det samme nå! Så kan tro jeg ble glad når deg har kommet som drops :D jippi

Haha :D Jeg håper ikke jeg blir avhengig av cola igjen etter endt sv.skap.. Har prøvd så mange ganger før prøvd å slutte, men det har vært umulig, drikker enooormt med cola hele ukene normalt.. GLA jeg ikke gjør d nå.. Gikk opp 25 kg sist :S Har ikke gått opp enda denne gang, gikk ned ett par kg i starten.

Har ikke noe spesielt som utpeker seg, men har veldig periodecravings, spiste makrell i tomat hver dag en periode, egg med tomat en annan, elsker cherrytomater til vanlig og spiser kanskje enda mer nå.

Ellers klarer jeg ikke å drikke vann (drikker normalt ikke annet) så nå har jeg enten noen dråper lime i, eller veldig svakt blandet lime og sitronsaft. Klarer ikke pølse, noe jeg normalt synes er godt.

Med førstemann var det loveharts, forsåvidt også med andremann da drakk jeg i tillegg veldig mye sjokolademilkshake.

Jeg takler ikke kulsyre lenger. Og er mer kresen på ting. Spiser mye frukt. Har ingen cravings foreløpig. Med Nr 1 hadde jeg cravings på vannmelon og appelsinjuice

Hockey pulver hadde jeg i forrige svangerskap, og det samme nå! Så kan tro jeg ble glad når deg har kommet som drops :D jippi

Sååå utrolig bra!!! Samma her nemli ;) blei strålende fornøyd når jeg så de i drops-versjon! Føler meg lissom litt gammel til å sitte med tunga ned i den boksen...!

Ellers er jeg til vanlig en skikkelig Pepsi-Max-liker...! Men nå kan jeg ikke tenke meg det!!

Her er favorittene blå druer, sukkererter og mango... :) foruten Hockey pulver-dropsa, pulverpadder og svarte vepsebol da... ;)

Har tidligere vært veldig glad i Pepsi Max, men ikke rørt det etter jeg ble gravid. Ellers så har jeg fått helt dilla på sjokolademelk :-D Hehe.. Ellers så har jeg lyst på ting i perioder, f.eks makrell i tomat ..

Perioder med veldig cravings på avokado, så makrell i tomat, då brød... Jeg som litt av en søtmons har kastet opp etter å ha spist søtt så prøve å holde meg unna ;)

Jeg har ikke spist potetgull/ smågodt ol på fire år. Jeg fråtser ikke nå, men koser meg med litt lakris og et par ting fra godteskåla til ungene på lørdager:) Og spiser litt potetgull! Ellers spiser jeg endel mer frukt enn til vanlig. Har egentlig ikke lyst på noe spesielt, men får plutselig lyst på noe-og da MÅ jeg ha det;)

Jeg spiser vanligvis ikke godteri, i hvert fall uhyre sjeldent. Men nå kjenner jeg det er litt vanskelig å gå forbi godterihylla på butikken. Har klart å holde meg i skinnet, sånn tålig :p Eller så har jeg blitt veldig glad i sjokolademelk. Må passe litt på hva jeg dytter i meg siden jeg ikke har et veldig fysisk aktivt liv for tiden. Har allerede begynt å legge på meg =(

Ingenting ennå, men forrige svangerskap måtte jeg ha isbiter og de beste isbitene har de på mcen. så mannen måtte bestille seg mat der sånn at jeg fikk isbiter :happy118

Back
Topp