Disse buksene altså

*Twixie*

Forelsket i forumet
Forrige svangerskap brukte jeg alle mine vanlige bukser ut svangerskapet.
Men sånn tror jeg ikke det blir denne gangen.
Alt strammer, til og med truser strammer. De gode jobbebuksene strammer.
Godt jeg har bestilt med 3 mammabukser nå da
Må nok forberede meg på et helt annet svanegrskap, bli sikkert megasvær. Magen synes allerede så...

Hvordan er det hos dere som har fått flere barn da?

Jeg kan fint bruke mine bukser enda. :)
Merker ingenting til at det strammer jeg..

*TryllTryll* skrev:
Jeg kan fint bruke mine bukser enda. :)
Merker ingenting til at det strammer jeg..

Heldig du er! Jeg log godt av venninna mi som måtte kjøpe mammabukser sist.
Nå får jeg den midt i fleisen gitt :P

Jeg bestilt mamma bukse til jobben alt, men det er fordi jeg merker det strammer. Første gang jeg var gravid var jeg i mammabukser ved uke 8, nå håper jeg det holder litt lengre.

Er småubehagelig allerede her også gitt, så jeg må nok finne fram gravidbuksen fra sist - men har lyst på ny(e) også.

Merker ingenting enda. Og jeg brukte et par vanlige bukser hele veien sist, men måtte bruke hårstrikk på den øverste knappen den siste tiden

huff, her også har jeg allerede begynt å ha på min gamle mammabukse innimellom..
Er det mulig å bli så oppblåst så tidlig??
Sist gang brukte jeg vanlige bukser til uke 24-25 og etter det passet de med en liten hårstrikk-forlenger i knappen.

hvor kjøper dere mammabukser forresten? noen bra nettbutikk-tips?

#2 skrev:
huff, her også har jeg allerede begynt å ha på min gamle mammabukse innimellom..
Er det mulig å bli så oppblåst så tidlig??
Sist gang brukte jeg vanlige bukser til uke 24-25 og etter det passet de med en liten hårstrikk-forlenger i knappen.

Jeg brukte vanlige bukser helt til termin sist jeg. Så nå skjønner jeg ingenting.

Jeg har bestilt fra www.laredoute.no :)

Merker ingenting enda, brukte ikke mammaklær sist i det hele tatt.

Får ikke igjen knappen på buksene jeg. :/ Ser for meg giga mage denne gangen.
Veldig oppblåst og synlig mage..

#2 skrev:

www.bestsellershop.no   Og mamalisious..  er Only sine gravidklær..

*Twixie* skrev:
Må nok forberede meg på et helt annet svanegrskap, bli sikkert megasvær. Magen synes allerede så...

Har det på samme måte som deg. Venter nr 2 nå og magen er allerede stor :-/ Fant frem gravidklærne mine i går. Er jo ikke alle som vet at jeg er gravid enda, føler meg bare veldig feit.. Hahaha :-D

Shauri skrev:
Er småubehagelig allerede her også gitt, så jeg må nok finne fram gravidbuksen fra sist - men har lyst på ny(e) også.

Enig! Lyst på nye bukser jeg også ;)

*Twixie* skrev:

Hei, jeg merker ikke noe spes til magen enda... :) Hvor er det du bestiller mammabukser da? :)

Jeg har gått opp 5kg allerede pga den store matlysten så ingen av buksene mine passer lengre, ikke pga magen men pga lår og rumpe som har blitt digre emoticon så nå går jeg stort sett i tights, synes det er for tidlig med bukse som har strikk opp under armene! ...må nok fokusere mer på hva jeg putter i munnen framover 

Har holdt vekta til nå! Men buksene strammer godt rundt livet nå! Har en mammabukse fra forrige gang jeg bruker når jeg er hjemme! :D
Men syns det er litt vell tidlig med mage nå. Kan ikke huske at jeg var så oppblåst sist!

Er ikke det at buksene strammer så fælt enda, men jeg blir så forferdelig kvalm og uvel av å ha igjen knappene, så jeg går mest i joggebukse hjemme!!

Er kjempe oppblåst, å magen har blitt slapp etter en periode uten trening.

Strammer godt her også. Har funnet fram de buksene som ikke er så tettsittende, og de går fremdeles. Har en del treggings fra vero moda som er veldig høye i livet. De kan jeg ikke bruke lenger. Får de på meg, men de strammer så i livet.

Back
Topp