Disse bringebærblad kapslene

peppagris

Betatt av forumet
Noen som kjenner noen effekt av disse? Kjøpte nettopp meg en boks i dag og tenkte å begynne å ta disse

Jeg har tatt de i mine to foregående svangerskap, og vet selvfølgelig ikke om mine raske fødselen kommer av det eller av annet, men vil ikke sitte på overtid denne gangen å tenke på at jeg ikke har gjort alt jeg kan for å få fart på sakene.

Har har hatt mer modning og regelmessige kynnere etter at jeg økte fra 3 til 6 kapsler i døgnet.... Om det er tilfeldig eller? Aner jeg ike

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Kjøpes på helsekost.
Jeg tar 5 om dagen. Fikk litt ekstra med maserier/ kynnere den første dagen jeg gikk på dem. Aner ikke om det var tilfeldig. Synes forresten de smaker forferdelig så holder på å spy hver gang jeg svelger nedpå :P

Hmm, dette må testes ut ;) helsekost butikken i mårå då ;)

Her sa jordmor at det ikke var forsket på, og at hennes erfaring var at de bare ga maserier og ubehag.. Jeg kjøpte en boks, men har ikke giddi og begynt..

Når begynner/begynte dere å ta de? Uke?
Kan vel taes fra uke 34. Men husk det ikke er forsket på, så ingen vet virkning eller om det kan være skadelig. Mange jordmødre vil ikke anbefale det. Kan være greit å lese litt før man bestemmer seg:)

Back
Topp