Disse anti kolikk flaskene

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Er det vits i å kjøpe det, før en vet om barnet sliter med kolikk?

Er det bevist at det kan forebygge kolikk? Eller er det mest for de barna som har fått kolikk, og at det kan hjelpe på det?

Min største hadde ekstremkolikk, gråt fra 10-20hver eneste dag, non stop. Flaskene tror jeg hadde liten eller ingen effekt, vi prøvde det som var[emoji23] uten hell desverre. Vi kom fram til at det er beste å kjøpe flasker med minst deler, altså mindre rens og jobb så vi brukte og skal bruke avent sine, de er lette å rengjøre og er like gode som f.eks dr.browns

Min største hadde ekstremkolikk, gråt fra 10-20hver eneste dag, non stop. Flaskene tror jeg hadde liten eller ingen effekt, vi prøvde det som var[emoji23] uten hell desverre. Vi kom fram til at det er beste å kjøpe flasker med minst deler, altså mindre rens og jobb så vi brukte og skal bruke avent sine, de er lette å rengjøre og er like gode som f.eks dr.browns

Jeg har brukt avent og mam sine. Mam sine vanlige. Og synes det er nok deler med bare de flaskene[emoji23][emoji23]

10-20 hver dag høres ekstremt ut[emoji33] hvor lenge slet han med disse luftsmertene?

Vi brukte vanlig mam til storesøster og anti kolikk (mest fordi de kan steriliseres i Micro).
Vi skal bruke de samme flaskene til lillesøster tror jeg :), bare kjøpe nye tuter :).

Jeg vet ikke om de forebygger kolikk eller ikke, storesøster hadde ikke det :)

Jeg har brukt avent og mam sine. Mam sine vanlige. Og synes det er nok deler med bare de flaskene[emoji23][emoji23]

10-20 hver dag høres ekstremt ut[emoji33] hvor lenge slet han med disse luftsmertene?

Hun slet fra hun var 1 uke ca ril hun bikka 3mnd, uendelig slitsomt, det som er "bra" med kolikk er at babyen som regel går som ei klokke, aå vi visste alltid når hu starta og når hu slutta igjen. Men 10 timer om dagen er MYE, heldigvis sov hu på natta, om ikke hadde jeg vel ikke taklet det.

Dr Brown funka best på kolikkbaby her. Avent funka absolutt ikke...

Back
Topp