Dissa "menssmertene"

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Har dere de av og til eller er de blitt borte?? Er 7+1 idag..

Jeg har jo lest at fler har de, men blir litt engstelig da når jeg får de mensliknende smertene.. hehe[8D] Så har dere de fortsatt eller??
Har de ikke ofte, bare av og til[:)]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Har dere de av og til eller er de blitt borte?? Er 7+1 idag..

Jeg har jo lest at fler har de, men blir litt engstelig da når jeg får de mensliknende smertene.. hehe[8D] Så har dere de fortsatt eller??
Har de ikke ofte, bare av og til[:)]

Det er mindre av de nå, enn de første ukene (5 og 6). Er til tider veldig symptomløs, og da skulle jeg gjerne hatt litt murringer [8D] Men det er ganske sjelden nå altså.. Til gjengjeld er det andre ting innimellom, som lyskestrekk eller andre typer stikninger i livmorområdet, og selv om det er sjelden, så regner med det skjer noe likevel [:)]

Vær glad for de murringene du har, for det er gode tegn, og et symptom som er bedre å leve med enn feks kvalme [8D]

Kommer av og til, fikk noen herftige minutter i natt, så forsvant det!

kjenner lite til graviditeten[:(]

ORIGINAL: *Minibønna*

Her også.. Særlig siden jeg har hatt en liten periode med veldig kvalme, som brått tok slutt, pluss masse murringer og stikninger som også er borte, som sagt. Er vanskeligå ikke begynne å tenke..

Men, det trenger ikke bety noe som helst, og det beste er å ikke bekymre seg [:)] Kroppen følger sitt spor uansett, og vi kan bidra med positive tanker [:)]

ORIGINAL: KonTrolla

Her også.. Særlig siden jeg har hatt en liten periode med veldig kvalme, som brått tok slutt, pluss masse murringer og stikninger som også er borte, som sagt. Er vanskeligå ikke begynne å tenke..

Men, det trenger ikke bety noe som helst, og det beste er å ikke bekymre seg [:)] Kroppen følger sitt spor uansett, og vi kan bidra med positive tanker [:)]

Nei, vi må vel bare ta det som det kommer..
Ul på Tirsdag, får vite litt mer da

Åh, så greit [:D] Masse lykke til da!

Åh, så greit [:D] Masse lykke til da!

Thanks..

Har egentlig ikke lyst, liksom litt redd for hva de sier, men greit å bli ferdig med det også[&o] Jeg hater UL, livredd for dødt forster!

Okey, greit det ikke bare er meg[8D] Det kommer og går, men igår syns jeg bare det varte litt lengre enn vanlig, men tror nok det bare er meg som blir litt tullerusk.. hehe[;)]

Jeg har også menssmerter som kommer og går. Noen ganger er det bare murring, andre ganger mer smerte... Blir fortsatt veldig glad for hvert dobesøk uten tegn til blod...

Snakker om sola... ikke hatt de på snart 1 uke.. og da jeg satt meg ned her for litt siden..begynte det å murre litt...
Jaja.. UL til mandag!

åhh. Tenkte jeg skulle lage en tråd å spørre om det her, for jeg har hatt slike menslignende smerter nå i en hel evighet føler jeg. Ikke hele døgnet, men ganske ofte. blir så redd for at det er farlig, så nå ble jeg i grunn en smule roligere[:)]

Var rolig her lenge, men nå er de tilbake innimellom, men kjennes anderledes ut, men vondt enn det var i uke 5-6

synes det er litt skummelt å være gravid jeg. heh.. kan jo ingenting om det her... men skal til legen på fredag. første legetimen :S Kanskje han klarer å berolige meg litt da[&:]

ORIGINAL: * Lille Persille *

synes det er litt skummelt å være gravid jeg. heh.. kan jo ingenting om det her... men skal til legen på fredag. første legetimen :S Kanskje han klarer å berolige meg litt da[&:]

Litt?? Er ikke litt, det er kjempeskummelt skal jeg si deg... hehehe[;)]

jeg har mens smerter enda... men bare sånn hver 3 time nesten då stikker d som bare f***... men så går d vekk va jo på ul i uke 6+4 og hadde d sånn da også og alt var helt fint...  så noe farlig tror jeg d ikke er... og er d ikke bedre å ikke ha vondt enn å ha vondt?

jeg har hatt 2 uker opphold...
brått føre helga kom de tilbake.. men litt annerledes.. og er konstante mens de står på..
ble brått litt redd, men så må jeg bare slå meg til ro med at det Sikkert er "HEEELT NORMALT" dette som omtrent alt annet [8D]

sant det der nurkeklar. det ER kjempeskummelt!! hehe :P

Jeg liker egentlig ikke å gå gravid, det er skummelt og mye usikkerhet[:(]

Hadde et lengre opphold hvor jeg kjente lite, men nå er de tilbake for fullt. I natt våknet jeg flere ganger av det, har også så smått begynt å kjenne kynnere, noe som er sinnsykt tidlig. Men fikk det veldig tidlig forrige gang og, og hadde det hele svangerskapet flere ganger daglig. :)

Back
Topp