• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dissa følelsene...

gla'jenta78

Elsker forumet
MAI 2013
Septembermødre <3
I mai fikk vi en englegutt født i uke 23, så når jeg blei gravid igjen i september var gledesfølelsen enorm :)Jobba 100% ut desember, men etter jula sa kroppen plutselig stopp. Ut og inn av sjukehuset pga.smerter de ikke fant helt årsaken til...gikk gjennom mange tøffe uker med smertestillende, sovetabletter og tusen tanker om hva detta kunne være...redsel for kreft dukka opp samtidig med redselen for å få en ny englegutt.I begynnelsen av februar var jeg på to private undersøkelser der alle organer i buken blei sjekka med ul og erklært friske...endelig kunne jeg slappe av :)Natt til fredag blei sambo lagt inn på sjukehuset..diagnose rabdomyolyse. Han er absolutt ikke no hulk, men på trening tirsdag hadde han tatt for hardt i med styrketrening på låra, så nå flommer det ut muskelenzymer i kroppen som nyrene ikke klarer å skille ut på egenhånd..heldigvis kom han til behandling tidsnok til at nyrene ikke har svikta. Fikk beskjedom at det kanskje ville ta et par døgn på sjukehuset, og var superoptimistisk når verdiene hadde gått fra 65000 til 39000 på de 7 første timene..men etter det sank de bare med 2000 og 1000..lørdag kveld var han nede i 30000, men så begynte de å stige igjen..og i går ettermiddag var de oppe i 34000. Har tilbragt mye av helga på sjukehuset, og hater å se han ligge der med tre intravenøsinnganger kobla til

ulike poser og dråpetellere, konstant hjerteovervåking og prøver annenhver time...vil jo bare ha han hjemme :( Pga.den plutselige fødselen i mai tør jeg ikke sove aleine hjemme, så i helga har pappa vært her. I dag skal han hjem og jeg kan bli med dit el.til mamma, men det er en time unna og da får jeg ikke besøkt sambo...og den følelsen er bare helt pyton. Nattesøvnen er plutselig fraværende etter to uker der jeg endelig fikk sove igjen, og tårene sitter løstHar endelig kommet til uke 26, men frykten for at noe skal skje ligger og lurer baki der..og er så utrolig vondt når jeg plutselig er aleine med den..ingen armer å krype inn i når jeg våkner med høy puls på natta, ingen som kan hjelpe meg å roe pusten når et angstanfall setter i gang :( Samtidig får vi ikke delt de positive tinga nå heller..han får ikke kost med magen el.kjent lillegutt sparke..
Vet det er mange der ute som sikkert har det verre, men trengte bare å sette ord på dissa følelsene...

Uff dette var ikke noe hyggelig :( sender over en trøstende klem og krysser fingrene for at han blir fort frisk igjen :) :)

Huff, høres ut som dere har hatt noen tøffe mnd. :( Får håpe han blir fort frisk, og får nyte de siste mnd. av graviditeten sammen og ikke minst lillegutt når han kommer :D

Sender varme tanker tid deg, håper han blir fort frisk og kommer hjem til deg. Det er veldig godt å ha en armkrok å legge seg i om kveldene. Håper alt er bra med deg og magen :-)

Uff at så mye skal ramme et par <3 lykke til og det ordner seg helt sikkert for dere begge skal du se :)

Huff så mye du skulle få,sender over mangen klemmer og håper at mannen blir bedre snart og at babyen holder seg inne en stund til:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Uff så vansklig Dåke skulle ha det då:( krysser alt eg har for at mannen din blir frisk snart! Og at lillegull holder seg frisk i magen enda noen veke:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg sender masse varme tanker og håper at du snart får mannen din hjem igjen!

<3

Takk alle sammen ♥Han bytta avdeling i går og fikk enerom, så fikk en seng og sov der til i dagHelt utrolig deilig og få litt tid sammen..selv på sykehuset.. Nå er alle slanger og duppeditter borte, og verdiene nede i 15000 så max et par netter til han er hjemme igjen. Ser endelig lyset i enden av tunnelen :)

Takk alle sammen ♥Han bytta avdeling i går og fikk enerom, så fikk en seng og sov der til i dagHelt utrolig deilig og få litt tid sammen..selv på sykehuset.. Nå er alle slanger og duppeditter borte, og verdiene nede i 15000 så max et par netter til han er hjemme igjen. Ser endelig lyset i enden av tunnelen :)
Godt å høre! Korleis går det med deg då? :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Nå har han endelig kommet hjem og jeg har det bedre :)
Var en tøff uke som jeg merka godt på kroppen, men går bedre og bedre..og er det no så er han her og hjelper meg å finne roa :) Gleder meg over hver uke som går nå, og håper at det skal gå bra herfra og inn ♥

Back
Topp