Disney On Ice

snuppa80

Forumet er livet
Der har vi vært tilskuere i dag! Eirik kosa seg, kjørte tog til og fra - han har aldri kjørt tog før[;)] Veldig moro å se, bortsett fra at vi ikke så særlig til Mikke og Minni[8|]

Martin og pappa kosa seg hjemme da, kjøpte DVD til Martin med Thomas toget, og der var hans dag reddet[:-]

ORIGINAL: snuppa80

Der har vi vært tilskuere i dag! Eirik kosa seg, kjørte tog til og fra - han har aldri kjørt tog før[;)] Veldig moro å se, bortsett fra at vi ikke så særlig til Mikke og Minni[8|]

Martin og pappa kosa seg hjemme da, kjøpte DVD til Martin med Thomas toget, og der var hans dag reddet[:-]

Det var bra, ja?[:D]

Vi skal nok på Disney on ice før eller siden vi også, men tenker å utsette det litt, til vi er sikre på at de orker å sitte rolig og at de får noe ut av det. For jeg har hørt at billettene er grisedyre, og ikke minst alt man får kjøpt der koster visst skjorta.[&:]

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: snuppa80

Det var bra, ja?[:D]

Vi skal nok på Disney on ice før eller siden vi også, men tenker å utsette det litt, til vi er sikre på at de orker å sitte rolig og at de får noe ut av det. For jeg har hørt at billettene er grisedyre, og ikke minst alt man får kjøpt der koster visst skjorta.[&:]

Det var bra, men det heter jo "Mikke og Minnis utrolige reise" eller noe sånn, så vi hadde venta å se mer til de[;)] Eirik kjente jo ikke halvparten av figurene som var med... Men de er sykt flinke til å gå på skøyter, og det var virkelig flott å se på!!

Trur billettene kosta 400 kr sånn ca, og alt der kosta flesk ja!! Popcorn bøtte (Mikke bøtte) kosta 100 kr, programmet kosta 100 kr... Ei flaske vann kosta 36 kr[8|] Kjøpte ikke så mye da, jeg ser liksom ikke hensikten med å kjøpe en drøss med ting som aldri blir brukt eller kikka på mer enn noen dager! Tok bilde, kjøpte bøtta og et program. Det holder foreløpig[:D]

Back
Topp