Disney on ice noe for små barn?

Agnete

Forumet er livet
Har litt lyst til å dra ditt med barna, men minste er 1,5 år.
Er det noe for han tror dere? Har aldri vært på dette før, så blir litt usikker.
Minste hadde klart fint å se på plutti pott og slikt ,men det er ikke skummelt heller :)
Hadde vært fint å finne på noe med ungene i triste vintermåneder også :)

Jeg husker jeg var der som barn, og jeg synes det var skikkelig dårlig. Jeg var på skjønnheten og udyret. Jeg elsket den filmen og kunne den utenat, og på Dinsey on Ice hadde de kortet ned på historien for å få den til å passe med skøytedans. Det kan jo være noe av grunnen til at jeg ikke likte det.

Uansett, jeg synes det er altfor dyrt i forhold til hva man får for pengene. Ville heller dratt på bondegårdsbesøk eller noe.

Hadde ikke tatt han med, bedre å ha alenetid med eldre barn. Han vil ikke ha særlig utbytte av det, selv om det kanskje går helt fint å ha han med, men hva er vitsen?

Hadde ikke tatt med en så liten en. Tenker at han kanskje fort ødelegger for dem andre som sitter stille. Vesla her gleder seg veldig :)

Har litt lyst til å dra ditt med barna, men minste er 1,5 år.
Er det noe for han tror dere? Har aldri vært på dette før, så blir litt usikker.
Minste hadde klart fint å se på plutti pott og slikt ,men det er ikke skummelt heller :)
Hadde vært fint å finne på noe med ungene i triste vintermåneder også :)

første gang vi var der, så var jenta mi tett på 2 år og hun syns det var kjempestas :) hun var helt i hundre, og var dypt konsentrert, var ikke en eneste lyd av henne! :) snakker om det enda, to år etter :) nå skal vi tilbake iår:)

Hadde ikke tatt han med, bedre å ha alenetid med eldre barn. Han vil ikke ha særlig utbytte av det, selv om det kanskje går helt fint å ha han med, men hva er vitsen?

Hadde vært koselig å reise med bare eldste, men har Desverre ingen til å ha minste :(

Jeg får tenke litt på hva vi gjør :)

første gang vi var der, så var jenta mi tett på 2 år og hun syns det var kjempestas :) hun var helt i hundre, og var dypt konsentrert, var ikke en eneste lyd av henne! :) snakker om det enda, to år etter :) nå skal vi tilbake iår:)

Det var jo flott å høre :)i år er det vel cars også å det liker minste veldig godt :)
Hadde vært morsomt å funnet på noe :)

Jeg kunne nok tatt med en i den alderen, men hadde sørget for å få plasser nære scenen og helst på enden :)

3 året på rad vi skal :) jenta mi på 6 år storkoser seg:) ser flere med små barn som er der, ser ut til at de også koser seg :)

Back
Topp