Disney lydbokklubb

mkrago

Elsker forumet
Finnes ikke den lenger? Storebror har endelig blitt så stor at han kunne ha interesse av den og jeg finner det ikke. Jeg ønsker lydbøker med bok da jeg har masse gode minner selv fra dette som barn og faktisk lærte meg engelsk selv ved å lese boka samtidig som jeg hørte på lydboka. Noen som vet??

Disneybokklubben har i sine pakker 1 Disneybok, 1 lydbok av samme boka og en liten Mikke/Donaldbok.
Man kan avbestille 1 eller flere av tingene i pakken, så det går jo ann å avbestille alt utenom lydboka :)
Du må da gjøre det på alle pakkene da.

Er det Disneyklubben du mener? Der får man disneybøker og lydbok. Vi er medlem der.
Men fikk nettopp en oppdatering på at de skal slutte å sende cd med de nyeste av bøkene, det er kun de gamle man får cd med. De nye skal man kun få tilgang til lydbok via app eller noe. Kjedelig for oss, for vesla har cd-spiller på rommet som hun bruker om kveldene.

Er det Disneyklubben du mener? Der får man disneybøker og lydbok. Vi er medlem der.
Men fikk nettopp en oppdatering på at de skal slutte å sende cd med de nyeste av bøkene, det er kun de gamle man får cd med. De nye skal man kun få tilgang til lydbok via app eller noe. Kjedelig for oss, for vesla har cd-spiller på rommet som hun bruker om kveldene.

Det var det jeg fryktet, jeg synes det var så kjekt med CD og hadde virkelig gledet meg til å få en samling til gutta akkurat som jeg hadde selv som barn. Det blir ikke det samme med en app, da må vi også gi han tilgang til nettbrett/mobil og det har jeg virkelig ikke noe interesse av.

Det var det jeg fryktet, jeg synes det var så kjekt med CD og hadde virkelig gledet meg til å få en samling til gutta akkurat som jeg hadde selv som barn. Det blir ikke det samme med en app, da må vi også gi han tilgang til nettbrett/mobil og det har jeg virkelig ikke noe interesse av.

Dette er snakk om kun fra 2015 eller noe, historier produsert før den tid får man cd med så langt lageret rekker i alle fall. Har forstått det slik at de er villige til å sette opp de bøkene man ønsker i abbonementet også, ikke bare tilfeldig. At man kan kontakte dem og si hvilke man er interessert i.

Denne mnd får vi 101 dalmatinere, med cd :)

Dette er snakk om kun fra 2015 eller noe, historier produsert før den tid får man cd med så langt lageret rekker i alle fall. Har forstått det slik at de er villige til å sette opp de bøkene man ønsker i abbonementet også, ikke bare tilfeldig. At man kan kontakte dem og si hvilke man er interessert i.

Denne mnd får vi 101 dalmatinere, med cd :)

Sto hos oss også at det skulle være med cd tidligere her, men når pakken kom, så sto det på arket som fulgte med at det hadde slutta å sende med cder.

Sto hos oss også at det skulle være med cd tidligere her, men når pakken kom, så sto det på arket som fulgte med at det hadde slutta å sende med cder.

Så rart da, for på forrige pakke vi fikk lå det et ark vedlagt, og der stod det ganske rett ut at det kun var bøker produsert fra 2015 det gjelder, da ville man få med en figur i stedet og ha lydboka tilgjengelig i appen, men for bøkene produsert før den tid ville det gis cd. Skal logge inn og sjekke nå, mener vi får cd til pakken som kommer.

Har sjekket det opp nå, og ser at det står ikke noe om cd hvis man skal melde seg inn, men vi får cd med neste bokpakke (og regner med vi får til andre eldre bøker). Vil tro man kan kontakte dem og spørre hvilke bøker de har cd tilgjengelig til, og spørre om man kan få disse i abonnementet? Det verste man får er et nei. :)

De siste pakkene vi har fått har vært bøker som var så nye at det ikke var laget cd til dem. Da fikk vi figur i stedet, men det stod jo på nett også da vi sjekket hva som var i pakken :)

Back
Topp