Diskusjoner på bv

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hva er en okey måte å diskutere på og hva er ikke okey??
Klarer dere selv å følge dette?

På forhånd sier jeg at jeg overhode ikke ønsker noen personangrep eller heftige diskusjoner som svar. Ønsker kun en ærlig mening eller ti :)

Det beste er vel å være enige og er man uenig er det best å ikke si det er min opplevelse her :p
Men jeg sier det jeg mener jeg, prøver å være saklig, men mange ser nicket mitt og misforstår da med vilje ;)
Jeg synes ikke det er greit med personangrep ellers så mener jeg at man burde ha høyere takhøyde her inne og rom for å være enige :)

Personangrep er ikke greit
Heller ikke greit å kalle andre for idioter o.l

Men wllers er vel det meste annet greit

Det beste er vel å være enige og er man uenig er det best å ikke si det er min opplevelse her
Må jo si meg litt enig ;) virker ofte som om det er vanskelig å være enig i å være uenig ;)

Om det er en trøst har jeg aldri sett på nick og valgt side eller noe ut i fra det. Jeg vet at for eksempel at vi to er uenig i mye men også at vi er enig i mye :)

Må jo si meg litt enig ;) virker ofte som om det er vanskelig å være enig i å være uenig ;)

Om det er en trøst har jeg aldri sett på nick og valgt side eller noe ut i fra det. Jeg vet at for eksempel at vi to er uenig i mye men også at vi er enig i mye :)

Jeg bryr meg ikke om det jeg altså, det får være demmes sak. Dette er bare i babyverden for meg :)
Men ja det har blitt slik at det er best å være enige :)

Prøve å bli enige om å være uenige :p ikke lett da...

Ikke personangrep, ikke lett det heller ettersom det er veldig varierende hva som blir tolket som personangrep her inne, noen er jo mer hårsåre enn andre...

Eg synest alt er greit så lenge det ikke blir person angrep

Dette er jo en diskusjon forum. Så når man velger å stenge en tråd for kommentarer pga de som er uenige ikke klare å diskutere videre mener eg er feil. Så lenge det ikke er blir person angrep så mener eg tasklen for å holde på må være greit

Prøve å bli enige om å være uenige :p ikke lett da...

Ikke personangrep, ikke lett det heller ettersom det er veldig varierende hva som blir tolket som personangrep her inne, noen er jo mer hårsåre enn andre...
Det er jo slik sett en interessant diskusjon. Må opprette egen tråd for det ;)

Jeg liker at folk sier at de er uenig med meg enn å "jatte" med meg.

For meg er en diskusjon der man for mulighet å se ting fra andre synsvinkler enn sin egen
Da er det også mulighet å utvide på sin egen synsvinkel og kanskje lære mer om ting som man kanskje ikke har vært oppmerksom på tidligere.

Det er kanskje bare meg:)

Jeg liker at folk sier at de er uenig med meg enn å "jatte" med meg.

For meg er en diskusjon der man for mulighet å se ting fra andre synsvinkler enn sin egen
Da er det også mulighet å utvide på sin egen synsvinkel og kanskje lære mer om ting som man kanskje ikke har vært oppmerksom på tidligere.

Det er kanskje bare meg:)
Synes det var en fin måte å si det på :) hater selv når folk bare jatter med. Lærer ingenting av det ;) men da er det for min del også viktig at jeg selv kan innrømme det når jeg tar feil OG at jeg kan stå for mine egne meninger på tema hvor det er meninger som blir diskutert :)

Tenkte det samme men ser du kom meg i forkjøpet :p hehe... Greit å få avklart hva folk mener rundt det ja ;)
Ja måtte bare :P utrolig greit med begrepsavklaringer. Sikkert flere begreper som burde avklares :)

Synes det var en fin måte å si det på :) hater selv når folk bare jatter med. Lærer ingenting av det ;) men da er det for min del også viktig at jeg selv kan innrømme det når jeg tar feil OG at jeg kan stå for mine egne meninger på tema hvor det er meninger som blir diskutert :)

Jeg ser at jeg kan være sta . Men det er vanskelig å starte en diskusjon her.

Det er Kjedelig at en tråd dør etter 12 timer for nesten ingen tør å sette spørsmål tegn til hva folk sier.

Back
Topp