Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo si meg litt enigDet beste er vel å være enige og er man uenig er det best å ikke si det er min opplevelse her
Må jo si meg litt enigvirker ofte som om det er vanskelig å være enig i å være uenig
![]()
Om det er en trøst har jeg aldri sett på nick og valgt side eller noe ut i fra det. Jeg vet at for eksempel at vi to er uenig i mye men også at vi er enig i mye![]()
Det er jo slik sett en interessant diskusjon. Må opprette egen tråd for detPrøve å bli enige om å være uenigeikke lett da...
Ikke personangrep, ikke lett det heller ettersom det er veldig varierende hva som blir tolket som personangrep her inne, noen er jo mer hårsåre enn andre...
Det er jo slik sett en interessant diskusjon. Må opprette egen tråd for det![]()
Synes det var en fin måte å si det påJeg liker at folk sier at de er uenig med meg enn å "jatte" med meg.
For meg er en diskusjon der man for mulighet å se ting fra andre synsvinkler enn sin egen
Da er det også mulighet å utvide på sin egen synsvinkel og kanskje lære mer om ting som man kanskje ikke har vært oppmerksom på tidligere.
Det er kanskje bare meg![]()
Ja måtte bareTenkte det samme men ser du kom meg i forkjøpethehe... Greit å få avklart hva folk mener rundt det ja
![]()
Synes det var en fin måte å si det påhater selv når folk bare jatter med. Lærer ingenting av det
men da er det for min del også viktig at jeg selv kan innrømme det når jeg tar feil OG at jeg kan stå for mine egne meninger på tema hvor det er meninger som blir diskutert
![]()
Jeg ser at jeg kan være sta . Men det er vanskelig å starte en diskusjon her.
Det er Kjedelig at en tråd dør etter 12 timer for nesten ingen tør å sette spørsmål tegn til hva folk sier.
Det er sant. Dette er vel kanskje noe av grunnen til at det ikke er så mange aktive brukere også??Jeg ser at jeg kan være sta . Men det er vanskelig å starte en diskusjon her.
Det er Kjedelig at en tråd dør etter 12 timer for nesten ingen tør å sette spørsmål tegn til hva folk sier.
Det er sant. Dette er vel kanskje noe av grunnen til at det ikke er så mange aktive brukere også??
Nei jeg tror det blir mindre aktive om det blir mye diskusjoner faktisk. Ikke alle som liker detDet er sant. Dette er vel kanskje noe av grunnen til at det ikke er så mange aktive brukere også??
Da har jeg misforstått forum...i sin helhetNei jeg tror det blir mindre aktive om det blir mye diskusjoner faktisk. Ikke alle som liker det
Litt føler det skjer hele tidenMen personangrep prøver jeg å unngå. Men merker at jeg blir misforstått litt noen ganger.