Diskusjon mellom meg og samboer..Hva er rett?

*Flaskepott*

Flørter med forumet
Vi diskuterer hva som er opp og ned på et eple.. haha! Altså, sant det er i den enden som stilken er, som er toppen på eplet? Sambo mener at det er den siden med "dusken" på som er toppen..Det har jeg aldri hørt om før:P Hvem har rett?

Altså, det henger jo fra stilken på et tre, og da er jo stilken opp (har ikke vært borte i oppned-epletrær ennå iallefall)... Så jeg mener at stilken er toppen på eplet...

Når du legger det fra deg, vil det jo ligge bedre med dusken ned og stilken opp, enn motsatt... (med mindre du tar av stilken, da ligger det stødigere andre vei..)

så jeg mener nå at toppen av eplet, er stilkdelen...

Dani California skrev:
Hahahaha! Selvfølgelig er det stilken opp!

Hihi, jaa! :D
Denne her bør han være flau over. ;)

Bananer derimot, de vokser "opp-ned", stilken vender nedover. 

Stilken opp ! :) Er jo ingen som setter seg fra seg ett eple med stilken vendt nedover ? Og går det foresten ? 

Stilken er topp.Samboeren din sin tankegang er rar! haha!

Det henger jo fra stilken, med blad på. Så det er jo opp, de henger jo ikke opp ned i treet!!

Er vel ikke så vanskelig å se at det er der stilken sitter som er OPP! :p

Haha, han innser fremdeles ikke at han tar feilHan mener forresten at på jordbær, så er det der som det ikke er stilk, som er toppen..Jordbær henger da for faen fra stilken! Gaaad.. Og ja, han e seriøs, for de som måtte lure

*Flaskepott* skrev:
Haha, han innser fremdeles ikke at han tar feilHan mener forresten at på jordbær, så er det der som det ikke er stilk, som er toppen..Jordbær henger da for faen fra stilken! Gaaad.. Og ja, han e seriøs, for de som måtte lure

Haha, lurer på hva slags andre artige teorier han har!

Hehe går hans "logikk" ut på at toppen er der frukten er tynnest hehe? Da er han vel iallfall enig i at på pæra er toppen den enden hvor stilken er?

He he, tOppen, og tUppen er to forskjellige ting. Gubben din tenker tydeligvis på tUppen 

Sannheten skrev:

*Flaskepott* skrev:

Haha, lurer på hva slags andre artige teorier han har!

Hehe...ja, hadde vært morsomt å høre ;p

*Flaskepott* skrev:

hvis han hadde sagt at det var tUppen, så hadde han hatt rett i det.. fordi det er en tUpp.. men det er ikke en tOpp.... tOppen av jordbæret (og eplet) er der stilken er...

Ha ha, dere er gale alle mann!!! Jeg er enig med samboeren din, og jeg setter faktisk fra meg eplet med stilken ned og "dusken" opp, det går fint an. Enig om jordbæret også

stilken er jo selvfølgelig toppen, siden det er den som den henger fra.. :p

Back
Topp