diskusjon. hjelp...

1rosa+1til?

Elsker forumet
sambo kom til meg i stad og sa han ville ta kontakt med gamle gyn. siden hun kun ville sende oss til oslo ang ivf med en gang... men siden jeg var så ung og var sikker på at dette klarer vi selv... kontaktet jeg volvat... men i følge volvat vil de ikke sende oss videre før i jan/februar.

MEN... sambo vil vi skal komme i gang så fort som mulig[&:] vil jo det jeg oxo... men vi har jo nettopp hatt en ma... og føler meg veldig usikker nå... sambo mener jeg bare burde hoppe i dette... hva syntes dere??? burde jeg kontakte gyn her i halden og ha en samtale ang ivf med en gang. så kansje vi får snakket med riksen i oslo på ny året???

trenger litt støtte og høre deres meninger....

takk på forhånd!

Ikkje lett det der.. Er jo viktig å føla seg klar, samtidig er jo ventetida lang.

Men kva med å bli henvist vidare og så heller evt spør om å utsette forsamtale dersom du synest det blir for tidlig?

Trur nok du berre må kjenna litt sjølv kva du føler deg klar for. Dei seier jo ofte at kroppen er lett mottakelig for ein ny graviditet rett etter SA eller MA. Men det viktigaste er uansett at du er klar for det. Kan kanskje bli psykisk tøft med ny skuffelse så kjapt om det skulle gå den vegen. Men, men masse lykke til uansett kva du velger!

Sambo vil jo gjerne at vi skal komme i gang med det... men jeg er så redd for å miste igjen... nå har jeg alt mistet to små i 09... oxo tenker jeg jo på kostnadene vi må ut med ang prøerør... tar jo litt tid å spare opp oxo... må jo regne med å ha i alle fall 20 tusen klart. men det er jo ikke så hardt å spare opp til da. har jo alt spart opp halvparten...

vi er jo alt ferdig utdrettet. så det eneste som mangler er jo samtalen med en gyn og å sende oss videre...

men er alle like strenge som riksen ang bmi??? for da har jeg oxo ca 10kg jeg må ned hehe...

hvor lang tid ta det ca fra gyn har sendt papirene og til man kommer på førsamtale på riksen???

takk for svaret:D

Back
Topp