disk. fødestuen.....

ORIGINAL: ...Paivi

ORIGINAL: Bolletroll

Ok,nå må jeg bare si en ting.
Jeg tok keisersnitt,så jeg har ikke "født",men jeg hadde 5 timer med rier,og hadde 2 cm åpning før ks ble gjort.
jeg hadde etter rier fra HELVETE,og jordmor sa hun aldri hadde opplevd noen med så sterke etter rier.
jeg sier ikke det at man ikke skal fp lov til å lage lyd nprman føder,og at man må få lov til å klage og syte og gråte og kanskje hyle litt,men akkruat hun jenta i denne episoden var ekstrem,synes jeg.
Hun skapte seg veldig ,etter min mening......

Tror hun hadde litt annet å tenke på enn å skape seg altså...
Sånn var det hvertfall med meg. Jeg hylte og skrek ikke for at noen skulle synes synd på meg, jeg hadde bare så vodnt at jeg ikke klarte å la være! Herregud, jeg visste ikke at jeg kunne lage så mye bråk jeg, sambo var helt fra seg stakkar![:o]
For å si det sånn: jeg synes det er helt utrolig at det er mulig å føde uten å lage en lyd omtrent... For det hadde jeg aldri klart!
Følte veldig med denne unge jenta i går kveld jeg!

Signer deg jeg.
Hadde noen kommet og sagt at jeg skapte meg bare fordi jeg lagde lyd når det var så vondt som det var hadde jeg faktisk blitt lei meg[:-]

ORIGINAL: BlessItBe

Jeg tok keisersnitt,så jeg har ikke "født",men jeg hadde 5 timer med rier,og hadde 2 cm åpning før ks ble gjort.
jeg hadde etter rier fra HELVETE,og jordmor sa hun aldri hadde opplevd noen med så sterke etter rier.
jeg sier ikke det at man ikke skal fp lov til å lage lyd nprman føder,og at man må få lov til å klage og syte og gråte og kanskje hyle litt,men akkruat hun jenta i denne episoden var ekstrem,synes jeg.

Sånn var det hvertfall med meg. Jeg hylte og skrek ikke for at noen skulle synes synd på meg, jeg hadde bare så vodnt at jeg ikke klarte å la være! Herregud, jeg visste ikke at jeg kunne lage så mye bråk jeg, sambo var helt fra seg stakkar![:o]
For å si det sånn: jeg synes det er helt utrolig at det er mulig å føde uten å lage en lyd omtrent... For det hadde jeg aldri klart!

Signer deg jeg.
Hadde noen kommet og sagt at jeg skapte meg bare fordi jeg lagde lyd når det var så vondt som det var hadde jeg faktisk blitt lei meg[:-]

Jeg sier at hun skapte seg bar fori hun laget lyd,for jeg skjønner godt at man lager lyd,det er vondt å ha rier,DET skjønner jeg og.
MEN hvis hun hadde kansjke forsøkt å puste litt,og bli helt hysterisk.Hun jobbet veldig imot kroppen sin.
Men ,vi er alle forskjellig,med forskjellig smerteterskel.

ORIGINAL: BlessItBe

Signer deg jeg.

Jeg sier at hun skapte seg bar fori hun laget lyd,for jeg skjønner godt at man lager lyd,det er vondt å ha rier,DET skjønner jeg og.
MEN hvis hun hadde kansjke forsøkt å puste litt,og bli helt hysterisk.Hun jobbet veldig imot kroppen sin.
Men ,vi er alle forskjellig,med forskjellig smerteterskel.

Ja, mange spenner seg og har vanskeligheter for å jobbe med kroppen. Jeg vet i hvertfall at neste gang håper jeg at jeg blir er mobil. For jeg lå lenket til senga fordi Elias hadde elektrode på hodet[8D]

Først og fremst vil jeg bare si,
dere er heldig dere som har fått fødselen unnagjort på kort tid,
uten at det har gjort noe særlig vondt.

Jeg har vært gjennom fire vilt forskjellige fødsler,
der den første tok over 30 timer,
mens den siste tok drøye 3-4 timer.
Under den siste fødselen var jeg sikker på at både jeg og ungen kom til å stryke med,
det var så vondt at jeg klarte ikke å jobbe med kroppen,
og fosterlyden var farlig lav pga at ungen å blei stressa.
Så når enkelte mener at ho i serien skapte seg eller hva dere nå vil kalle det,
så vær forberedt på at dere kan få en fødsel fra helvete neste gang,
det er nemelig ikke bestandig det blir så masse lettere å føde gang nr 2 eller 3.

Dette ble veldig langt, og det er ikke ment for å provosere noen,
måtte bare lette litt på trykket.

Back
Topp