Direkte fra London

Hulda

Forelsket i forumet
Nå har jeg vært i London i to dager, og har to dager igjen! Til nå har jeg kjøpt én genser til meg selv, og ca en hel garderobe + barneinteriør til lille mini...! I know- det er tidlig! Men de har sååå mye fint her! Har handlet på Mamas&Papas, Mothercare,Jacardi og Zara Home! Noen som har andre tips? :-D
 
Hvor mange uker er du? Jeg skal reise i uke 10. Men er litt redd for å reise. Hva slags mat spiser du i London? Vi skal til Paris...
 
Skal også til London. Reiser 14. januar, så kom gjerne med tips til bra butikker har jo det meste fra før, da jeg har en gutt på 16 mnd. Skulle nesten ha ventet med london tur til etter oul, men men. Kanskje jeg får vite kjønn på ul i uke 12 ☺
 
Jeg er i uke 9. Er helt ufarlig å ta fly i svangerskapet:) Spiser akkurat det samme som jeg ville spist i Norge! Ingenting å bekymre seg for!
 
Skal også til London. Reiser 14. januar, så kom gjerne med tips til bra butikker har jo det meste fra før, da jeg har en gutt på 16 mnd. Skulle nesten ha ventet med london tur til etter oul, men men. Kanskje jeg får vite kjønn på ul i uke 12 ☺
Anbefaler alle butikkene jeg har nevnt ovenfor + westfield shoppingsenter og varehusene! Spes John Lewis! De har en svææær etasje med bare ting og klær for baby og kids!
 
Anbefaler alle butikkene jeg har nevnt ovenfor + westfield shoppingsenter og varehusene! Spes John Lewis! De har en svææær etasje med bare ting og klær for baby og kids! Og jeg har fått kjøpt MASSE fint i unisex i hvit, offwhite, beige, brunt og grått!
 
Ja, den er jo godt stekt på høy varme. Fikk beskjed av legen min at jeg kunne gjøre akkurat det samme som hjemme:)
 
Back
Topp