Diplom Is!!

Vipsis

Gift med forumet
noen som kan fortelle meg hvilke butikk kjeder som selger diplom-is? [8D] er sååå innmari is-sugen nå men kiwi borti gata her har jo bare hennig olsen og det begnner jeg å bli rimelig lei av nå.. er helt nater på den isen!!! [8D] huff og huff.. ;P

Tror Coop har diplom-is. Iallfall så har Obs! her diplom-is. Enig med deg i at Diplom-is er bedre enn Hennig Olsen.

nå vil eg ha is! hehe må prøpva å huska å kjøpe me meg noge is når eg e på butikken! [8D]

ORIGINAL: Eltana

Vet ikke om det er sant, men svigermor snakka om at diplom is skal legge ned... Syns det høres rart ut selv, men har jo ikke hørt noe om det....

Det kan jeg virkelig ikke tenke meg stemmer. Høres jo helt vilt ut. De får ganske enkelt ikke lov! Var netopp inne på nettsidene deres også, og fant ingenting om nedleggelse der...[8|]

Det som er riktig er at de skal/har solgt den svenske delen, slik at de kunne fokusere mer på det Norske (og også danske) markedet. Diplomis er markedsleder i Norge, så tror nok ikke de legger ned med det første[;)]

Når du skriver diplom-is så tenker jeg på PÆRE-ISEN!!!!

ORIGINAL: TereseS

Når du skriver diplom-is så tenker jeg på PÆRE-ISEN!!!!

hihihi, ja var akkurat den jeg var ute etter selv!! [8D] jummiiis! da får jeg prøve på coop..
huff nei håper for all del ikke noe skal legges ned! da blir det kriiise! [8D]

Nå har jeg akkurat smelt i meg en stor bolle med tress is, og herregud så godt[:D] Kjedelig å spise is, når det snør ute men..[:@]

Rema og Rimi selger hvertfall Diplom is.
Kiwi og Meny selger Henning olsen, ubrukelig is [8D]

Diplom is skal ikke legge ned, men de skal kutte ned noen av småkontorene rundt om i landet for å ikke bruke så mye penger. (eller noe sånt [8D] )
Var om det på nyhetene her for noen uker siden eller noe.

jeeej, rema!! [:D] da slipper jeg å dra på kjøpesenter for å handle på obs'n.. hihi!
ja nå har jeg spist hennig olsen i lang tid her og er driiiitlei! eneste gode de har synes jeg er den isabellan med lakris på.. men nå vil jeg ha pære is, gode kamle kærsj pink (eller bubbla eller hva det nå er den heter om dagen), royal trippel og alle de andre GOOODE isene! hjelpe meg.. tror jeg må ha med finlandshette, føles ut som om jeg kommer til å kjøpe med meg hele isdisken!!! [8|]

Ica, Prix, Rema 1000 og diverse coop selger iallefall Diplom-is.

hmm..tror jeg må kjøpe mere pinup jaaa!

ORIGINAL: Eltana

IKKE glem SANDWICH!! Om kjeksen er skikkelig seig, er det supergodt!!!

HYYYSJ!! jeg trenger virkelig ikke flere lyster nå! jeg DRØMTE faktisk om sandwich her ei natt.. helt grusomt, klarte ikke slutte med det heller uansett hvor mange ganger jeg våknet! [8D] hahaha!
shiiiit nå kjenner jeg det kommer snikende et par ekstra kilo på rumpa her bare etter all praten om is.. [:-]

Back
Topp