Dinoworld Norge tour

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen som har vært på det?
Har en 5 åring som er SÅ fascinert av dinosaurer.
Men det skulle være før premiere i går og naboen var der, men det var jo absolutt ingen ting der. Så jeg syns det var litt useriøst.
Men de er visst der i dag.
Og så koster det nesten 200/pers, og syns det var litt mye om det ikke er ordentlig liksom...

Noen som har vært på det?
Har en 5 åring som er SÅ fascinert av dinosaurer.
Men det skulle være før premiere i går og naboen var der, men det var jo absolutt ingen ting der. Så jeg syns det var litt useriøst.
Men de er visst der i dag.
Og så koster det nesten 200/pers, og syns det var litt mye om det ikke er ordentlig liksom...

Barna synes helt klart det var gøy men vi voksne synes prisen var stiv for det vi fikk! Hadde sett alt på 5 minutter og liveshowet var på engelsk! De tok godt betalt (40kr pr runde) for å sitte på dinosaurer.

Min på 6,5 år elsket det. Det var mannen min som tok ham med da, så jeg vet bare det de har fortalt. Det var visst noe hoppeslott, noe børste-sand-av-skjellet-arkeologi greier, ørten utstilte plasdinosaurer, ri-på-en-dinosaur, og et dino-show. De var veldig glad for at de ikke hadde tatt med lillesøster på 4 år, for de minste barna ble visst veldig redde av showet, og mange måtte gå ut med hysteriske barn. De filmet en del av showet, og det er i alle fall sinnsykt med hyling på filmen, må være mange barn som lever seg inn i det. Lillesøster her tør ikke en gang se filmen der storebror nesten blir bitt av en dinosaur. :P

Vi var på det. Synes prisen er altfor drøy! Du har gått igjennom det på max 10-15 om du gidder å lese alle plaketten.. Men har man barn som er veldig interessert så er det nok helt ok!

Det var dyrt, men ungene likte det. Min femåring ble redd av showet.

Som voksen var jeg lite imponert. Men for barn er jo alt mye større. Det var stjerner i blikket til de små.

Vi tok turen. Syns egentlig utstillingen var fin. Showet var ikke all verden, og som nevnt på engelsk så forsto jo ikke guttungen noe. Og å dytte den leke dinosauren ned i trynet på små unga som var der syns jeg de kunne spart seg for.. Prisen er jo også litt væl!
Hoppe slottet kom vi oss ikke vekk fra da;)

Back
Topp