Dine tanker om neste svangerskap og fødsel

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Mine tanker er: håper at nestemann er like livlig som snuppa <3 uten om det gjør det meg ingenting å være dårlig. Å slippe å ha komplikasjoner som jeg hadde med snuppa. Om fødsel er det vel ikke noe annet enn at vi må dra veldig fort og at jeg forsatt satser på ingen smertrlindring :)

Tanker: Kanskje finne meg en mann med mange barn som eg kan være bonusmamma for, så eg slipper flere graviditeter!
Fødsel: Som skrevet tidligere, kan gjøre det igjen, men den nåla skal stikkes mye tidligere, ka faen er vitsen med å prøve uten :P (Helt motsatt tankegang enn tidligere:P) (Beklager språket, bergenser)

Tanker: Kanskje finne meg en mann med mange barn som eg kan være bonusmamma for, så eg slipper flere graviditeter!
Fødsel: Som skrevet tidligere, kan gjøre det igjen, men den nåla skal stikkes mye tidligere, ka faen er vitsen med å prøve uten :P (Helt motsatt tankegang enn tidligere:P) (Beklager språket, bergenser)
Må bare si du er rå ;) er det epidural du hinter til?

Jeg tror ikke jeg skal ha flere barn. Jeg kjenner ofte at to stykker holder i massevis, spesielt i perioder med mye sykdom :confused:

MEN, om jeg skulle få et barn til går jeg ut i fra at jeg kommer til å være omtrent like frisk og rask som de to forrige (jobber 100% uten fravær begge gangene, heldige meg), og at fødselen kommer til å bli lett (stoooor forskjell fra 1. til 2. fødsel, nestemann kommer til å falle ut av seg selv :P ) Og jeg hadde ønsker meg en en tredje gutt :love2:love2:love2

Tenker å prøve på nestemann når Oliver James er 1 år gammel ca:D
Jeg satser på at neste svangerskap blir like greit og at formen er like god. Hadde kun halsbrann. Ønsker å jobbe 100%.
Gleder meg til å få stor mage igjen:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Også fint om fødselen er like grei og rask;) Uten smertelindring!:)

Gøy å lese :D

Må bare si du er rå ;) er det epidural du hinter til?
Hehe joda :P Vi alle er det som har født!! Go Mum's!!
Ja det er det nok :) Smerter i 7 timer, så fikk jeg epidural, og kjente ingenting lenger. Kunne sitte og spise rundstykker og kose meg med mine siste timer med frihet ;-) Så smerter i 20 min på slutten igjen så var hun ute.

Hehe joda :P Vi alle er det som har født!! Go Mum's!!
Ja det er det nok :) Smerter i 7 timer, så fikk jeg epidural, og kjente ingenting lenger. Kunne sitte og spise rundstykker og kose meg med mine siste timer med frihet ;-) Så smerter i 20 min på slutten igjen så var hun ute.
Ja heia oss mammaer :D deilig for deg tenker jeg :) brukte selv ingenting :p

Back
Topp