Dine symptomer uke 4? Å hadde du det samme på kjemisk?

Babyklein

Forelsket i forumet
Jeg lurer da på som overskriften. Hvilken symptomer har du/hadde du i uke 4?

Hadde du samme symptomer når du er gravid som kjemisk?

Disse symptomene har jeg selv :
Kvalm
Svimmel
Stikninger og strekning i livmor område ganske my av å på
Har såpass stikninger at det kjennes godt i underlivet.
Trøtt
 
Sterke menssmerter og trøtthet er kjennetegn her i den uka på graviditet, og da jeg mistet i august i SA var jeg også kvalm og trodde derfor alt skulle gå bra den gangen (hadde en MA før det). Men blødde plutselig en morgen uten forvarsel.
 
Sterke menssmerter og trøtthet er kjennetegn her i den uka på graviditet, og da jeg mistet i august i SA var jeg også kvalm og trodde derfor alt skulle gå bra den gangen (hadde en MA før det). Men blødde plutselig en morgen uten forvarsel.


Uff :( trasi å miste uansett uke. Er selv veldi redd for at det skal gå galt :facepalm:
 
Merket før positiv test (11 dpo) at brystene og niplene var utrolig følsomme..+ ekstremt trøtt! Merket dette både da jeg hadde kjemisk, og nå da jeg ble gravid igjen (er 8+3 nå) og har fortsatt ømme pupper og er sykt trøtt !
 
Jeg har hatt to kjemiske der jeg ikke hadde symptomer i det hele tatt. Og en kjemisk der jeg hadde en slags vondt press i livmorområdet. Som om noe jobbet og strakk seg.

I de andre graviditetene (mistet i MA mellom uke 7-8) så var det veldig forskjellig fra gang til gang. Det var gjerne at det kom mensmurring en uke før ikm. Og det var alt. Fikk ikke andre symptomer før 5-6-7 uker.
 
Back
Topp