Har du tatt mange tester? Eller er du en av de som syns det holdt med bare en test? Legg gjerne ut bilde av dine graviditetstester, det er så gøy å se Her er testrekka mi så langt, det blir nok mange flere om jeg kjenner meg selv rett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger inne på våre bilder/ dagbøker.Har du tatt mange tester? Eller er du en av de som syns det holdt med bare en test? Legg gjerne ut bilde av dine graviditetstester, det er så gøy å se Her er testrekka mi så langt, det blir nok mange flere om jeg kjenner meg selv rett
Åisann, det hadde jeg ikke settLigger inne på våre bilder/ dagbøker.
Så fine streker!Her er noen av mine
Samme her, har tatt en hel haug allerede Kommer nok ikke til å slutte før jeg får 3+ på digital iallefallHar tatt en foreløpig. Har ikke bilde da. Blir det som forrige graviditet kommer jeg nok til å ta mange tester en tid fremover. Går ikke ordentlig opp for meg på en måte
Jeg bestilte nye digitale i dag for å se om jeg får økning har faktisk ikke testet etter positiv blodprøve på torsdag, men før det testet jeg hver dag. Har kun tatt en digital og den var gravid 1-2. Prøvde å slå meg litt til ro etter blodprøven, men nå lurer jeg veldig på stigningenSamme her, har tatt en hel haug allerede Kommer nok ikke til å slutte før jeg får 3+ på digital iallefall
Ja, det skjønner jeg godt! Tenkte jeg skulle ta en digital neste uke og en til uka etterpå Måå ha 3+Jeg bestilte nye digitale i dag for å se om jeg får økning har faktisk ikke testet etter positiv blodprøve på torsdag, men før det testet jeg hver dag. Har kun tatt en digital og den var gravid 1-2. Prøvde å slå meg litt til ro etter blodprøven, men nå lurer jeg veldig på stigningen
Håper også den blir sterkere!Denne fikk jeg i kveld, 10dpo Håper den blir sterkere og sterkere
Så flott stigning!Fra 11dpo til 3 dager over IKM
Fine testerFra 11dpo til 3 dager over IKM
Hurra!Dette er min test fra idag på kvelds urin, 11 dpo Vis vedlegget 299859
Jeg er en sånn én-test-får-være-nok-type Første svangerskap venta jeg ei uke etter forventa mens før jeg testa, var redd for å bli skuffa men denne gangen venta jeg bare én ekstra dag. Hadde en sånn følelse i kroppen som jeg måtte få bekrefta. jeg er en ta-bilde-og-se-på-det-hele-tiden-type-daHar du tatt mange tester? Eller er du en av de som syns det holdt med bare en test? Legg gjerne ut bilde av dine graviditetstester, det er så gøy å se Her er testrekka mi så langt, det blir nok mange flere om jeg kjenner meg selv rett