Dine favorittnavn

Fra3til4

Betatt av forumet
Påskekyllingene 2020
Hva er dine favorittnavn til jente og gutt?:dummy::)

Her har vi en Sivert som skal bli storebror. Holder litt fast ved gamle tradisjonsnavn:flower

Hadde det vært en gutt liker jeg Sverre, men nå som jeg vet at det er en jente må vi gå i tenkeboksen! :dummy1:

Vi har storesøster på 5, som heter Amira og storebror på 4, som heter Emrik:p Elsker de navna. Men nå er det vanskelig .

Vi har en storebror som heter Julian og lillesøster heter Emmeli:love017
Aner ikke hva vi skal kalle neste.... men liker Eilev, det gjør ikke mannen :p bare i uke 10, så vi vet ikke kjønn ennå

Storesøster heter Vilja, og på navnelista har jeg en hel haaaaaug med navn. Noen favoritter er Noelle, Tomine, Elvira, og et navn jeg har "laget" selv; Eyva. (Det engelske Ava blir ikke like fint på norsk, så da fornorska jeg skrivemåten litt, haha!). Liker også Mikaela, Filippa og Karn. Guttenavn er såååååå mye vanskeligere, men der har Neo blitt en favoritt! :D
Navn er jo såååå gøy! Og jeg liker jo litt sære og spesielle navn, da. :b

Emilianxsmile9 men mannen er ikke enig.. jentenavn har jeg mange:wtf:

Om det blir jente liker jeg veldig godt Thale, litt usikker på hva samboer mener da...

Guttenavnet har vi jo allerede brukt på første :hilarious: så der kommer vi nok til å slite, har et veldig sjelden navn på gutten, så kan bli utfordrende å finne noe like spesielt uten at det er veldig sært. Gutten vår er eneste med det navnet (fornavn og mellomnavn satt sammen) i Norge.

Back
Topp