Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Madelen er nydelig! Tantebarnet mitt heter Eva Madeleine <3 Nyyyyydelig!Har tenkt på navn siden vi bestemte oss for å prøve.
Men synes det er så vanskelig.
Vi var vel egentlig begge enige om at Madelen var det beste jentenavnet.
Men nå er mannen litt usikker igjen. Han er redd for at hun da evt blir kalt Madde og at hun ikke synes det er så kult.
Jeg liker navnet jeg
Ang guttenavn er vi helt blanke.
Jeg klarer ikke å finne et navn som liksom klinger bra i mitt hode.
Må kanskje kjøpe meg en navnebok, synes det er lettere å lese navnene i en bok enn på nettet.
Men jeg har da 235 dager enda å tenke på
Det finnes mange navne app'er!
Vi har vel allerede funnet både jentenavn og guttenavn, gikk egentlig veldig fort, så får vi bare se om vi synes det samme om 8 mnd
Det er jo så mange fine jentenavn og guttenavn å velge blandt, noen av mine favoritter ( minus de 2 vi plukket ut)
Victoria, Emilia, Emilie, Ella, Amanda
Maximillian, William, Emilian,Kevin, Nicolay
Det vanskelige er at mange fine navn heter venner eller venners barn, så de var jo utelukket
tja, si det...
jeg tenker litt, og legger diverse jentenavn til favorittlista på womanlog appen
væsla har et navn som 10 eller færre i norge har, så må vel komme på noe lurt på denne også.
men, denne gang som sist, så vil vi ikke si noe til omverden før babyen er født.
vi deler nok kjønnet, men akkurat navnet vil jeg holde på...