Dine favorittnavn akuratt nå!

Liol

Forelsket i forumet
Hvilke navn liker du best akuratt NÅ!
Hos meg forandrer det seg mye, men jeg liker godt:

Lilly
Leona
Konstanse

Theodor
Jonathan

men, som sagt, det forandrer seg fort!! :) synes det er kjekt å bare tenke bittelitt på navn jeg da! :) deilig å kose seg litt!

Mange fine navn... Men tenker ikke så mye på Det..
Vi har bestemt navn til lille prikken vår..

Her har guttenavnet vært bestemt før vi fikk førstemann. Det er Emil :)
Når det gjelder jentenavn,liker jeg Oda :)

Nora
Linnea
Mathea

Mathias

Mathilde, Leonora, Lykke, Madikken
Brage, Felix, Ludvig, Mattis

Det er mine favoritter nå :)

Har tenkt på navn siden vi bestemte oss for å prøve.
Men synes det er så vanskelig.
Vi var vel egentlig begge enige om at Madelen var det beste jentenavnet. :)
Men nå er mannen litt usikker igjen. Han er redd for at hun da evt blir kalt Madde og at hun ikke synes det er så kult.
Jeg liker navnet jeg :)
Ang guttenavn er vi helt blanke.
Jeg klarer ikke å finne et navn som liksom klinger bra i mitt hode.
Må kanskje kjøpe meg en navnebok, synes det er lettere å lese navnene i en bok enn på nettet.
Men jeg har da 235 dager enda å tenke på :p

Har tenkt på navn siden vi bestemte oss for å prøve.
Men synes det er så vanskelig.
Vi var vel egentlig begge enige om at Madelen var det beste jentenavnet. :)
Men nå er mannen litt usikker igjen. Han er redd for at hun da evt blir kalt Madde og at hun ikke synes det er så kult.
Jeg liker navnet jeg :)
Ang guttenavn er vi helt blanke.
Jeg klarer ikke å finne et navn som liksom klinger bra i mitt hode.
Må kanskje kjøpe meg en navnebok, synes det er lettere å lese navnene i en bok enn på nettet.
Men jeg har da 235 dager enda å tenke på :p
Madelen er nydelig! Tantebarnet mitt heter Eva Madeleine <3 Nyyyyydelig! :)

Det finnes mange navne app'er!
Vi har vel allerede funnet både jentenavn og guttenavn, gikk egentlig veldig fort, så får vi bare se om vi synes det samme om 8 mnd :)

Det er jo så mange fine jentenavn og guttenavn å velge blandt, noen av mine favoritter ( minus de 2 vi plukket ut)
Victoria, Emilia, Emilie, Ella, Amanda
Maximillian, William, Emilian,Kevin, Nicolay

Det vanskelige er at mange fine navn heter venner eller venners barn, så de var jo utelukket

Har fortsatt de navnene vi hadde på lista med storebror. :) Det er korte enkle navn som passer godt med storebrors navn. Thea er jente og gutt blir Emil, Noah eller Isak. :)

Det finnes mange navne app'er!
Vi har vel allerede funnet både jentenavn og guttenavn, gikk egentlig veldig fort, så får vi bare se om vi synes det samme om 8 mnd :)

Det er jo så mange fine jentenavn og guttenavn å velge blandt, noen av mine favoritter ( minus de 2 vi plukket ut)
Victoria, Emilia, Emilie, Ella, Amanda
Maximillian, William, Emilian,Kevin, Nicolay

Det vanskelige er at mange fine navn heter venner eller venners barn, så de var jo utelukket

Hvilke navne app'er kan du anbefale?

Jeg installerte en svensk, en norsk og en amerikansk navneapp.
Den norske var veldig fin, Hva skal babyen hete eller noe.

Måtte slette appene da eldstemann lurte på hvorfor jeg hadde babynavn app på telefonen min... og det skal jo være hemmelig enda!
"ehhhhh....ehhh.... jeg skulle sjekke ha navnet mitt betyr"...SÆRLIG!!!

Samme kveld vi fant ut at jeg var gravid med førstemann, ble vi enige om at hvis det var en gutt i magen skulle han hete enten Emil eller Jonas. Vi ente opp med Emil, så sa vi etterpå at hvis vi får en gutt til en gang i tiden, skal han hete Jonas. Så blir det gutt denne gangen, blir det en liten Jonas.

Jentenavn har vi aldri diskutert egentlig, siden vi begge var sikre på at førstemann var en gutt.. Så om det blir ei jente skal hun kalles opp etter oldemoren min, som het Randi.. Men så liker egentlig ikke sambo Randi navnet, så har vært inne på flere jentenavn på R, men ikke klart å finne noen som vi helt liker.. Men for tiden liker vi begge Ronja! :)

Aurora :) jeg bare elsker det navnet, kjæresten min er ikke like enig :p
Madeleine
Sandra

Thor
Tobias

Vi blir nok ikke enige med det første :)

Heine, Bo, Tage, Aune
Kaisa, Guro, Eva, Alise

Storebror heter Audun Olai

Ingen som har nevt de navnene eg har tenkt på ;)

Men får se hva tiden viser, vi vil vite kjønn på ordinær ul, så langt det lar seg vise, så får vi se hva vi bestemmer oss for da ;)

tja, si det...
jeg tenker litt, og legger diverse jentenavn til favorittlista på womanlog appen :)
væsla har et navn som 10 eller færre i norge har, så må vel komme på noe lurt på denne også.

men, denne gang som sist, så vil vi ikke si noe til omverden før babyen er født.
vi deler nok kjønnet, men akkurat navnet vil jeg holde på... :)

tja, si det...
jeg tenker litt, og legger diverse jentenavn til favorittlista på womanlog appen :)
væsla har et navn som 10 eller færre i norge har, så må vel komme på noe lurt på denne også.

men, denne gang som sist, så vil vi ikke si noe til omverden før babyen er født.
vi deler nok kjønnet, men akkurat navnet vil jeg holde på... :)

Slik tenker jeg også! Navnet får de vite etter barnet er født. Og siden vi valgte et litt spesielt og sjeldent navn til førstemann (12 som het når vi valgte det.) må vi liksom finne noe som står i stil. :)

Back
Topp