Dine første symtomer

Jeg er 7 dpo, fortsett negative tester - men jeg føler meg oppblåst, større pupper, ømme nipler, økt utflod og ubehag i skjeden, kviser .. ja føler meg rar
 
Større pupper, eller ømme pupper/nipler også? Og hvor mange dpo? ❤️
Ble større med en gang rundt 9 dpo, og så veeeldig ømme noen dager etterpå ish. Trodde ikke jeg var gravid, fordi sist gang jeg var det (endte i abort 6+6) så hadde jeg ømme nipler i typ to uker før jeg tok positiv test. Merker generelt veldig stor forskjell i symptomene denne gangen!
 
Ømme pupper, med 2 små som elsker å hoppe og klemme/klatre på mammaen sin er det en stor plage.
 
Haha ja det er ekstra vondt! Ømme pupper eller nipler mest? Og hvor mange dpo?
Ømme pupper og veldig sensitive brystvorter.:dance018
Det kom vel ca en uke etter det jeg trodde var el, men med den aksjeleggingen som var denne måneden kan ikke el vært når jeg trodde...
 
Testet positivt allerede 9 dpo, men da hadde jeg ikke merket noen symptomer enda. Nå den siste uken (5+0 i dag) har jeg fått ømme bryster, tisser oftere, og tidvis kvalme og «trykk» i underlivet :)
 
I dagene før IKM la jeg merke til mensmurringer i mage/rygg, låsning i venstre hofta (bekkenrelatert?), antydning til halsbrann:happy: Veldig sultfølelse/hunger 7-9 dpo.
 
Jeg er veldig sulten og veeeldig trøtt hele tiden. Kjenner ikke så mye forskjell i puppene enda, men jeg gir morsmelk til minien, så puppene vokser og synker om en annen i takt med produksjonen.
 
De første symptomene var at fastelavnsbollene smakte helt rart, og begynte å lure på hva jeg hadde puttet oppi de :D ellers har kvalmen lurt seg tidlig inn denne gang, og tisser helt sykt mange ganger om dagen, haha!
 
Ingen symptomer! Hadde en magefølelse på at jeg burde teste, og så var det positivt gitt xsmile3 Uken før testet jeg også, pga ømme brystvorter. Men da var den negativ.

Nå som jeg vet at jeg er gravid, så leter jeg jo mer etter symptomer. Men finner fortsatt ikke noe :dontknow Eneste er vel at når jeg kjenner st jeg må tisse, så MÅ jeg. Sånn helt akutt :laughing002
 
Back
Topp