Dine første symptomer

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Hva var det første du kjente utenom positiv test?? ( om du kjente noe i d heletatt) :)
Her er det noe på gang, men tørr ikke ta foten helt inn her før jeg får sterkere tester.
MEN, etter 3 fullgåtte svangerskap fra før, så er det ikke til å ta feil av: Helsikkens bekken! ALLEREDE! Dvs værst i symfusen. Er så vondt.. Og blodtrykksfall, men det har sammenheng med at jeg ikk sover særlig på nettene, ( gjorde ikke det med nr 3 heller). Ligger bare å koker... :p Er ikke mer enn kanskje 3+6? i dag, max, så er veldig tidlig synes jeg...
 
Sjekk symptomtråden[emoji4] Det er mange symptomer ute å går tidlig her ja[emoji23]
 
Høres sikkert helt på trynet ut, men begynte å mistenke noe pga katta :p
Ho blir så sinnsykt klengete hvis jeg er gravid :cat:
 
Høres sikkert helt på trynet ut, men begynte å mistenke noe pga katta :p
Ho blir så sinnsykt klengete hvis jeg er gravid :cat:

Haha! Samme med hunden min [emoji190][emoji173]️ Jeg har helt like pms-symptomer som gravidsymptomer, så det var ikke så lett å vite. Men den dagen jeg testet positivt hadde pulsen min hoppet i været, og jeg var nesten helt sikker på at testen kom til å være positiv.
 
Haha! Samme med hunden min [emoji190][emoji173]️ Jeg har helt like pms-symptomer som gravidsymptomer, så det var ikke så lett å vite. Men den dagen jeg testet positivt hadde pulsen min hoppet i været, og jeg var nesten helt sikker på at testen kom til å være positiv.

Jeg var driitsur to dager på rad før jeg tok testen, men hadde sovet lite, kom hjem sent og spist lite, så det var ikke såå lett å vite årsaken :p

Jeg har en god følelse denne gangen, så håper det sitter nå :Heartred
Skulle ikke skrive noe her inne enda, men har så lyst til å skrike det ut, at et sted måtte jeg få utløp :p
 
Jeg var driitsur to dager på rad før jeg tok testen, men hadde sovet lite, kom hjem sent og spist lite, så det var ikke såå lett å vite årsaken :p

Jeg har en god følelse denne gangen, så håper det sitter nå :Heartred
Skulle ikke skrive noe her inne enda, men har så lyst til å skrike det ut, at et sted måtte jeg få utløp :p

Krysser fingre og tær for deg! [emoji173]️
 
Jeg ble så sur av å se noe på TV :wtf: jeg klarte nesten ikke roe meg ned og tårene kom :dead: DA tenkte jeg at det kanskje var noe på gang hehe
 
Ømme pupper og såre nipler. Lett irritert blir jeg også. Ikke på familien heldigvis. men eksempelvis satt jeg å så på norske talenter - Janne Formoe skreik og hylte gjennom sendingen- sikker på at hun hadde noe i glasset sitt, hver gang hun skulle prate skiftet jeg kanal [emoji849]
 
Veldig trøtt, ømme bryster, murringer, nedsatt matlyst, uggen ved visse lukter [emoji4]
 
Trøtt, irritabel, svimete, litt småsvondter nedi der, kvalm innimellom, litt uggen ved tanken på ulike matretter og veldig veldig tørst

Og sover veldig dårlig om natta. Og drømmer veldig livlige drømmer. Drømte i sted at mannen hadde prøvd å flytte symaskinen min til 10000 og mistet den i gulvet. Var rasende når jeg våkna :bored:
 
Svimmelhet kom først her. Ble akutt sliten og svimlet konstant. Det tok enda noen dager etter dette før jeg skjønte hva det var..
 
Kan jo komme med mine egne også da siden de tydeligvis stemte :p vært veldig sliten. Ekstremt tett i nesen. Og de 3 siste nettene ikke fått sove (slet med søvn sist svangerskap, håper IKKE det blir like ille denne gangen. ) veldig varm i kroppen når jeg prøver sove. Fryser og koker om hverandre hele dagen, vondt i bekkenet og dårlig matlyst. Og dette er bare starten på en fantastisk reise :smiley-bounce015som av erfaring kan være veldig vanskelig .
 
Fryser mye også forresten.. Veldig kalde hende. Frøs selv om det var 26 grader i stua. hehe
 
Kjente det på bekkenet, men var ikke sikker om det var pga mye tungt arbeid for tiden på jobb som sliter på ryggen eller om det var pga en graviditet. En positiv test på fredag forklarte grunnen
 
Back
Topp