Dine første ord etter fødselen??

En tråd i 'Mai 2018' startet av Forumansvarlig Tamara, 27 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

2. Solstråle90 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Mailykke 2018 VIP Aprillykke 2016

"Herregud, han har jo mørkt hår"

• Liker Liker x 3
  3. fruvest Elsker forumet Mailykke 2018

‘Herlighet.. er ho ikkje forferdelig lita?’ (Ho var 3,2 men søster var 4,5 og bror 4,8) [emoji28] og setning nr 2 ‘kjære, vi må virkelig revurdere ein evt nr 4’ [emoji6]

• Liker Liker x 1
  4. Kooki Glad i forumet Mailykke 2018

«Hæ? Er klokka berre fem på seks??» Forventa ein mykje lengre fødsel, og klokka var 1715 når vi kom inn på fødestova [emoji28]

• Liker Liker x 1
  5. Bkno7757882 Andre møte med forumet

Etter å ha skreket og gråtet av smerte, etter siste push når hun kom ut første jeg sa var «det var jo ikke så ille», legen, jordmora, søstra mi og barnepleierne måtte le litt [emoji28]

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 1
  6. tbergm gutt desember 2013 Mailykke 2018

Oj hun var stor:woot:

• Liker Liker x 2
  7. Viogdu Forelsket i forumet Mailykke 2018 Julimammaer 2016

«Ble det samme rift som sist?» ( grad 3c og operasjonsbordet. Heldigvis slapp jeg unna med noen få sting denne gang).

• Liker Liker x 1
  8. Håpefull☺️ Glad i forumet Mailykke 2018 Augustbarna 2021

«Å, nei!! Jeg må få av meg klæra! Hjelp meg, *navn på pappan*!!»

Jeg fikk nemlig aldri av meg genser og bh, og jeg ville jo så gjerne ha lille gutten vår hud mot hud på brystet med en gang <3

9. Mossi Forelsket i forumet Januarlykke 2020

"Er det sant?!" Og så sa jeg "jenta mi, jenta mi" og gråt litt.

10. Jeanniiie91 Betatt av forumet Sommerfuglene

«Puster han? Lever han? Han skriker ikke»

11. Babylykke16og18 Glad i forumet Mailykke 2018

"ikke si kjønnet, det vil vi se selv."

12. Hoppetihopp Elsker forumet Mailykke 2018

«Jeg er SÅ glad vi ikke rakk epidural!»

13. Bambi18 Flørter med forumet Mailykke 2018

Jeg husker ikke nøyaktig, men noe av det første jeg sa var "er hun ute allerede"? Da var kroppen født og kun hodet satt litt igjen. Hadde kun vært på sykehuset litt over en time og var førstegangs. Det gikk mye raskere enn forventet:p

14. Eniih Første møte med forumet

Første jeg sa da han var ute og jeg fikk se han var "Heeei"

15. Sykepleiermamma Ny på forumet

«Å herlighet, det der vare det råeste jeg har gjort noen gang»

Ho kom på undersøkelses benken på helsestasjon 12 minutters etter at vi gikk ut av bilen. Jeg hadde fremdeles buksa på knærne! 45 minutter etter ag jeg våknet i egen seng.. (3. Og siste :).

• Liker Liker x 1
  16. flubber Elsker forumet *MIA* Mailykke 2018

"Beklager"

17. Bofi if1993

Eg har no sagt at eg skal ha 3 ungar, i det han Odin kjeme ut i verda og eg får han opp på brystkassa så sei kjæresten min:"ein ute og 2 igjen." da glefse eg etter han og eg sa nei off, eg var så leide av å gå gravid (fordi det var tungt med mykje vatn i kroppen og kjempe store mage som var i veia og bekkenløsninga som var heilt forferdelig å ha og i tillegg svangerskapsforgiftning og guttungen var 3,3kg når han kom til verda ei måned før termin.

18. Tupp3 Forelsket i forumet Mailykke 2018

«Så fin du e!» og «Mamma kommer snart». Keisersnitt som ikke gikk helt som planlagt og hun ble tatt med ut med en gang. Jeg holdt på å dø, rett og slett og fikk ikke sett henne før sent samme kveld. Helt jævlig!

Del denne siden