Dine erfaringer med Phil&Teds?

MNJ

Elsker forumet
Vi trenger søskenvogn og har Phil&Teds som alternativ. Men vil gjerne høre hva du/dere som har den syns? Helt ærlig![:)]

vil gjerne høre synspunkter jeg og. 

[:)]

Elsker den både som single og søsken vogn.
Eneste negative er "luken" bak som er åpen når barnet ligger, men jeg liker den kontakten og er flink til å lukke igjen med trekk (regn eller mygg) ved behov.
Liker best at vognen er så liten, det tar mindre plass enn mange single vogner og kan enkelt manøvreres med en hånd (selv med 2 barn i)

Brukte du den fra minsten var nyfødt?
Er den stødig?

Hvordan er den å trille på grus og snø?

ORIGINAL: MNJ

Brukte du den fra minsten var nyfødt?
Er den stødig?

Prøvde oss først uten søskenvogn, men når minsten var 6 uker, så kjøpte vi den.
Solgte Bugaboo Cam vogna da fordi jeg foretrakk å bruke Phil & Teds, også når store søs var i BHG.
Brukte ikke bag, bare pose. Hadde nok brukt bag om det ikke var for at minsten var så stor allerede (4,6 kg ved fødsel og lang)

Synes den er veldig stødig for å være en 3 hjuling, har aldri hatt noen ubehagelige situasjoner.

Vi kjøpte den i sommer, og har brukt den som singelvogn, da nr 2 ikke har komme enda.. Så erfaringene mine er noe begrenset, men så langt er jeg veeeeldig fornøyd!!!!

Den er utrolig stabil, nyyydelig å kjøre. Blir bitteliten sammenlagt og den er veldig brukervennlig.

Eneste minus jeg kan tenke meg er at man ikke kommer til i handlkeurven når man har ryggen nede.

Jeg har brukt den på tur i skogen og den var knall! Snø vet jeg ikke, men den har jo store gode hjul.

Jeg kjøpte den brukt, men vurderer å kjøpe en helt ny bare fordi jeg er så fornøyd! Prisen holder seg jo utrolig bra også, og de er ikke så dyre nye heller nå! Løp og kjøp!

Hører dere prater om pose og bag... har dere bilder av den i bruk? finner ikke no bra beskrivelser på nett?
Tenker på bruk i forskjellige situasjoner.. f.eks. med en nyfødt og en på 17mnd.

Vurderer denne her som liksom har alt..den koster 10.000 svenske inkl 2 sittedeler, en bag og en adapter til bilstol
Denne blir også helt flat om man pakker sammen, men vet ikke hva som er mest praktisk.....

http://www.babyjogger.se/ImageHandler.ashx?UploadedFile=true&pg={0}?=~/App_Data/UserImages/Image/cityselect_largeoption3.jpg

ORIGINAL: *tine*

Elsker den både som single og søsken vogn.
Eneste negative er "luken" bak som er åpen når barnet ligger, men jeg liker den kontakten og er flink til å lukke igjen med trekk (regn eller mygg) ved behov.
Liker best at vognen er så liten, det tar mindre plass enn mange single vogner og kan enkelt manøvreres med en hånd (selv med 2 barn i)

Som jeg skulle sagt det selv[:)] Bruker den fortsatt selv om eldstemann har slutta med vogn. Brukte den fra minsten var nyfødt. Ville ikke bytta den mot noen annnen[:D]

Back
Topp