Dine beste tips mot kvalme?

Ønskerbaby

September 2013<3
Ja som overskriften sier, hva er dine beste tips.. Begynner å bli ganske desperat etter å få i meg noe mat! Og ikke minst en munfull vann eller to, uten å kaste det rett opp igjen..:(

Uff. Har ingen tips dessverre. Jeg beholder det jeg får i meg heldigvis, men er ikke mye jeg greier dytte inn.

For noen funker sånne armbånd, ingefær eller kvalmestillende du får på resept. Noen har også hatt effekt av sjøsyketabletter. God bedring!

INGEFÆR!!!! helst fersk. Rasp den over salat eller bare få det i maten på et hvis. Du kan og kjøpe ingefærkapsler på apotek, men fersk funker best.

Jeg hadde omgangssyke da jeg var 11 uker på vei med førstemann. Ingefær ble redningen ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum

Ingefær kapsler da eller? Skal på apoteket og kjøpe sånn armbånd i dag.. Fytt i grisen, dette er tredje eller fjerde dagen jeg ikke klarer å holde på boe!:(

INGEFÆR!!!! helst fersk. Rasp den over salat eller bare få det i maten på et hvis. Du kan og kjøpe ingefærkapsler på apotek, men fersk funker best.

Jeg hadde omgangssyke da jeg var 11 uker på vei med førstemann. Ingefær ble redningen ;)

Okei, da skal jeg prøve fersk!

Funka som bare det for meg hvertfall, og jeg var SJUK! ;)

Back
Topp