Dine beste tips mot hudormer( blackheads)

*BekkUlf*

Forumet er livet
er så ekkelt å si det,men alle vet jo hva det er,ikke sant?'
Har fått en del av det nå,spesielt i t-sonen[:'(]

Kom med dine beste tips for å få vekk shitet[:D]

Leste for ikke så lenge siden at d å bruke ansiktstoner skal være bra! Tar bort rester av rensekrem og forminsker porer og hjelper på akne[:)]

ORIGINAL: junigull*08

Leste for ikke så lenge siden at d å bruke ansiktstoner skal være bra! Tar bort rester av rensekrem og forminsker porer og hjelper på akne[:)]

tonic vann? [:)]renser huden daglig med MD(heile pakka,tonic),og skrubber en gang i uken[:D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

ORIGINAL: junigull*08

tonic vann? [:)]renser huden daglig med MD(heile pakka,tonic),og skrubber en gang i uken[:D]

Så flink du er!! D gidder aldri jeg! Kun rensekrem her fra clinique. Ja, mente tonic vann[:)] Sto et sånt tips fra en hudpleier(?) på klikk.no en gang. Hmmm, da vet jeg desverre ikke[8D]

Spør legen din om en resept på Skinoren![:D]
Brukte den i en periode for noen år siden, genial mot kviser og hudormer!

ORIGINAL: RonjaR

Spør legen din om en resept på Skinoren![:D]
Brukte den i en periode for noen år siden, genial mot kviser og hudormer!

hmm *huske,huske* [8D] thank you

Jeg kjøpte en gang for mange år siden på H&M en slik klistrelapp-ting som skulle fjerne hudormer. Man klistrer den på der problemet er, lar den være på en stund, så rives den av. Da følger disse med klistrelappen. Om det er bra eller ikke bra å gjøre det på denne måten, det vet jeg ikke. Men det fungerte da, og kostet heller ikke så mye[:)]

Back
Topp