Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fast trekk til sparekonto hver mnd. Og lage budsjett - spes på mat, greit å ukeshandle.![]()
Handle på salg. Jeg handler vinterklær til neste sesong nå
Handleliste når du skal på butikken
Se over kontoutskrift for å se hvor pengene går
Gå gjennom lån, forsikring, strømavtale, mobil osv for å se om du kan få en bedre avtale
Senk innetemperatur
Tenk gjennom før du kjøper ting. Trenger du virkelig tingen?
La klærne bli skitne før de går i vask
Lag matpakke
osv
Bare hyggeligMange bra tipstakk!
Vinterklær skal handles inn nå ja![]()
Bare hyggelig![]()
Skal bli mer økonomisk selvbegynte med handleliste i fjor og sparte masse penger på det. Dessverre har det sklidd ut
![]()
Lykke tilDet er liksom det som skjer... Men NÅ, nå skal vi bli bedre![]()
Det med varme kan jo utgjøre litt. Men det er en luksus jeg velger å unne megHandle på salg. Jeg handler vinterklær til neste sesong nå
Handleliste når du skal på butikken
Se over kontoutskrift for å se hvor pengene går
Gå gjennom lån, forsikring, strømavtale, mobil osv for å se om du kan få en bedre avtale
Senk innetemperatur
Tenk gjennom før du kjøper ting. Trenger du virkelig tingen?
La klærne bli skitne før de går i vask
Lag matpakke
osv
Det med varme kan jo utgjøre litt. Men det er en luksus jeg velger å unne meg![]()
Budsjett
Se over og kutte småutgifter som for eksempel kaffe; den kan fint kokes og tas med på jobb i termokopp i stedet for å kjøpes ute. Ta med matpakke i stedet for kantinehandel
Fast trekk til sparekonto
Ukeshandel i stedet for stadige småinnkjøp
Lage ukesmeny og handle deretter (dette har vi spart myyyye på)
Kaffe drikker ingen av ossta med matpakke er jeg god på, men sambo er veldig flink til å kjøpe noe ute. Nå skal han begynne på skolen og tror det er gratis kantine mat der, ellers MÅ han lage seg matpakke. Det er mye penger som går til tull altså! Nesten så jeg har lyst til å skrive opp alt han bruker i mnd på lunsj! Da tror jeg at han hadde fått sjokk.