dine beste sminkesaker???

Tryll

Gift med forumet
hva er det? her kan jeg ikke leve uten : laura mercier's foundation primer. fuktkrem fra matis. glow mineral pressed powder, shiseidos våtkajal, brun/beige/fersken palett øyenskygge fra estee lauder, OOOg dior sin lip glow balm(fantastisk!!!)  ehm og en drøss mary kay produkter som øyenkrem,lotion å dusjkrem[8D] uff man trenger mye som jente altså[&:] jeg kjøper alt for mye sminke!! har en drøss utenom og,men disse MÅ jeg ha:P

Hehe.. dette er tråden for meg...

Jeg kan ikke sminke og jeg har etter alt å dømme alt for lite i baderomsskapet også [8D] [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Jeg kan ikke sminke og jeg har etter alt å dømme alt for lite i baderomsskapet også [8D] [:)]

hoho[:D][8D] skulle ønske jeg ikke kjøpte så mye,nett hatt en rensk i skapene og nå skal ikke masse dill kjøpes,bare det jeg må ha[;)]

Hmm.. Jeg er i en utbyttingsfase..

Men dette bruker jeg mest nå

- Mineralpudder fra Tikei ( Svensk merke, kan bestilles på nett billig) Det inneholder ikke bismuth ( ett stoff som kan skape irritasjon i huden, ID + flere merker har dette i ingrediens listen sin og jeg opplevde at jeg ble blank i fjeset og porene mine ble større) bruker en skikkelig kost fra samme merket

-øyeskygger fra mac ( elsker de, tror jeg har 6-7 stykker)
-øyeskyggekost fra mac
-øyebrynsblyant fra h&mç
- mørkeblå kajal fra lancome

Behøver nytt solpudder og ny rouge. Og mascara. Funderer litt på hvilken jeg skal prøve..[:D]

pleier og farge vippene og brynene for jeg har så lyse.
Så bruker jeg litt selvbruning til ansiktet.Har akkurat bestilt meg en fra Matis på nettet...[:)]

renser huden med Exuviance hudpleieserie.... kjempebra og ikke så dyrt.

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

jeg sminker meg bare om jeg skal noe spesielt... har ikke på meg maskara en vanlgi dag en gang jeg[:-]

men jeg kunne ha tenkt meg masse merke sminke, ikke dårlig hm sminke[&o]

ORIGINAL: tosmågull*

- Mineralpudder fra Tikei ( Svensk merke, kan bestilles på nett billig) Det inneholder ikke bismuth ( ett stoff som kan skape irritasjon i huden, ID + flere merker har dette i ingrediens listen sin og jeg opplevde at jeg ble blank i fjeset og porene mine ble større) bruker en skikkelig kost fra samme merket

-øyeskyggekost fra mac
-øyebrynsblyant fra h&mç

Behøver nytt solpudder og ny rouge. Og mascara. Funderer litt på hvilken jeg skal prøve..[:D]

ja slutta med i.d av nett same grunnen:) glow sitt er fantastisk! hvor får eg kjøpt exuviance?hørt mye bra ommerket tenkte eg sko prøve:) ole henriksen sin serie er forresten helt nyyydelig! litt dyrt men vell verdt pengene!!

lash queen mascara fra helena rubenstein er gull verdt;)

Har fryktelig masse sminke! [:-] En drøss med øyenskygger og lipgloss.. Men bruker minimalt av samlingen! [8|]
Har samme tingene jeg bruker hver dag..

Og en touch med solpudder.. [:)]

ORIGINAL: MeMyself

Har fryktelig masse sminke! [:-] En drøss med øyenskygger og lipgloss.. Men bruker minimalt av samlingen! [8|]
Har samme tingene jeg bruker hver dag..

Og en touch med solpudder.. [:)]

har akuratt samme foundation som deg[;)] den øyesnkygge paletten så moro ut,hvem har den?

Paletten er fra Isadora.. [:)]

ORIGINAL: Tryll

-øyeskyggekost fra mac
-øyebrynsblyant fra h&mç

ja slutta med i.d av nett same grunnen:) glow sitt er fantastisk! hvor får eg kjøpt exuviance?hørt mye bra ommerket tenkte eg sko prøve:) ole henriksen sin serie er forresten helt nyyydelig! litt dyrt men vell verdt pengene!!

de selger det i utvalgte hudpleiesalonger,prøv og søk på nettet.. [:)] har begynt og gå litt til hudpleier, de renser huden med det merket, og allerede etter første behandling er huden mye bedre ( ble plutselig plaget med mye acne)
ole henriksen ja, har lyst og prøve noen av de produktene hans,men de er dyyre..[:-] Synes glow minerals er forferdelig dyrt.. Det merket fra sverige er ganske billig og fungerer veldig bra[:D] kanskje jeg skal prøve den mascaraen da [:D] må ut å kjøpe ny snart[:)] har også opprensing, søsteren min på 21 har arvet mye sminke kan du tro.. hehehe

hehe.. Vell, jeg er ikke den kresne på sminke. Bruker fint produkter i fra H&M. Har en rouge (?) der ifra, som jeg liker veldig godt. Men daglig bruker jeg bare maskara[:)]

bruker mineralsminken til bodyshop.

kjøper chanel øyenskygger for de knuser ALDRI!

-øyeskyggekost fra mac
-øyebrynsblyant fra h&mç

de selger det i utvalgte hudpleiesalonger,prøv og søk på nettet.. [:)] har lyst og prøve noen av de produktene hans,men de er dyyre..[:-] Synes glow minerals er forferdelig dyrt.. Det merket fra sverige er ganske billig og fungerer veldig bra[:D]

skal teste mineral pudder fra tikei jeg[:)] er d i løs form? ja men om du går på feelunique.com eller lookfantastic.com kan du finne ole henriksen produkter til akuratt toll grensen på 200 norske, heeerlig;)

ORIGINAL: MeMyself

Paletten er fra Isadora.. [:)]

prøvd meg på smashbox foundation, veldig fornøyd.

også er denne veldig god

ORIGINAL: ..christine..

hehe.. Vell, jeg er ikke den kresne på sminke. Bruker fint produkter i fra H&M. Har en rouge (?) der ifra, som jeg liker veldig godt. Men daglig bruker jeg bare maskara[:)]

Jeg har alltid vært kresen og kjøpt skikkelige produkter,men det siste halvåret har jeg glemt meg selv og bare røsket med meg h&m sminke og lignende. Så fikk jeg plutselig mye acne , og nå har jeg sluttet helt og bruke dårlige foundations og sminke+ rense huden og er allerede mye bedre. [:D]

-øyeskyggekost fra mac
-øyebrynsblyant fra h&mç

de selger det i utvalgte hudpleiesalonger,prøv og søk på nettet.. [:)] har lyst og prøve noen av de produktene hans,men de er dyyre..[:-] Synes glow minerals er forferdelig dyrt.. Det merket fra sverige er ganske billig og fungerer veldig bra[:D]

skal teste mineral pudder fra tikei jeg[:)] er d i løs form? ja men om du går på feelunique.com eller lookfantastic.com kan du finne ole henriksen produkter til akuratt toll grensen på 200 norske, heeerlig;)

Takk,jeg visste ikke at de solgte det der! [:D]

Ja prøv den, da sparer du mye penger! bare husk og bestill to ganger hvis du skal ha kost o.l for og slippe toll.jeg glemte det helt, tenkte ikke på at det var toll fra sverige av en eller annen grunn...

Det er i løs form,men fungerer kjempebra hvis du kjøper den kaki kosten som skal brukes til[:)] så kan du bestille masse små prøver på øyeskygger,foundations ol for 10 kr per stk.. jeg kjøpte neutral 2 og den passer bra til min hud ( litt gylden,men lys)
[:D]

ORIGINAL: *Emma08*

også er denne veldig god

ååå smashbox,ser d merket i flere blader,hvor får mn det da?er d lignende mac? veldig lyst på en lipstick i fargen elegant derfra men finner ikke[:-]

også er denne veldig god

er det det solpudderet som lukter sjokolade? isåfall,jeg vil ha!![:D]

også er denne veldig god

ååå smashbox,ser d merket i flere blader,hvor får mn det da?er d lignende mac? veldig lyst på en lipstick i fargen elegant derfra men finner ikke[:-]

jeg handler som regel på makeupmekka.no[:)]
har bare prøvd foundation, men er veldig fornøyd. prøvde å finne elegent fargen i lipstick, men fant den ikke.
kanskje på smashbox.com

Back
Topp