Dine beste prøvetips

Bompibjørnen

Flørter med forumet
Hei!

Er det noen som vil dele tips om det er noe spesielt dere har gjort i prøvetiden for å lykkes? Anbefalingene er jo gjerne å forsøke annenhver dag i de fruktbare dagene. Og det skal ikke ha noe å si hvilken stilling, om man ligger med bena opp etterpå osv.

Men er det noe spesielt dere har gjort som gjør at det kanskje kan ha hjulpet på? Når dere tenker tilbake for hva som var årsaken til at det klaffet akkurat den gangen :joyful:

Ellers er det jo bare å være tålmodig. Men gøy å høre om det var noe spesielt som hjalp til i deres prøveperiode :D Ellers prøver vi å leve som normalt og ikke stresse rundt det men bare ha det trivelig i prøveperioden. Men har prøvd et halvt år og begynner å bli utålmodige.

Jeg tok noe blodprøver i sommer og igjen i desember som viste at blodgjennomstrømningen min hadde bedret seg mye rundt livmor. Jeg spiste/drakk eller tok kosttilskudd for rødbete hver dag. For meg som hadde dårlig blodgjennomstrømning i livmor tror jeg det hadde mye betydning :happy:

Tror jeg startet med det i oktober.

Jeg tok noe blodprøver i sommer og igjen i desember som viste at blodgjennomstrømningen min hadde bedret seg mye rundt livmor. Jeg spiste/drakk eller tok kosttilskudd for rødbete hver dag. For meg som hadde dårlig blodgjennomstrømning i livmor tror jeg det hadde mye betydning :happy:

Tror jeg startet med det i oktober.
Var det vanlig blodprøve hos fastlege eller måtte du til spesialist for å oppdage av gjennomstrømningen var lav?
Så bra at det hjalp med tilskudd!

Back
Topp