Dine beste New York tips!

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Drar til New York imorgen, så kom gjerne med tips til steder, restauranter osv man bør få med seg :) kanskje du har en yndlingsbutikk der..? :)

Anbefaler gode sko, å spise der de lokale spiser, og å beregne god tid hvis du skal se Empire state building, Frihetsgudinnen osv.
Køene er laaange. ;)

Anbefaler gode sko, å spise der de lokale spiser, og å beregne god tid hvis du skal se Empire state building, Frihetsgudinnen osv.
Køene er laaange. ;)

Gode sko er allerede pakket! Takk for tips :)

Fergen over til Staten Island. Den er gratis og gir fin utsikt til frihetsgudinnen og over byen.

Stå opp tidlig, og ut for å se attraksjonene. Slapp unna mye kø.

Shopping på outlet senteret en time kjøring utenfor NY. Mener å huske det heter Woodbury.

Rett ved flatiron hadde de sist uke et fantastisk organisk mat fra vogn-happening. Ikke så langt å gå fra empire og verdt å få med seg til lunsj om det fortsatt er der. I helgene er det New yorkere som er derhovedsaklig, ikke turister. Ellers vil du finne mange fantastiske spisesteder i soho og greenich.
God tur!

Handle på zumiez :) Men bare for spesielt interesserte da det er en skatebutikk :) Men om du skulle være interessert ligger butikken like ved Empire State.
Eller spis på Tao, nydelig mat :)
Du bør få med deg isen på 10 below icecream. Ligger i "enden" av chinatown :) Kjempe god is, Google de :)

Favoritt spisestedet mitt av kjederestauranter er Olive Garden. Soup & salad, og Alferedo saus til breadsticksene. Kjempegod og billig combo Det er en italiensk restaurant så de har alt mulig av italienske retter, men jeg går alltid for soup & salad

Tusen takk for tips alle sammen! Sitter på flyplassen nå :p

Dra på top of the rock for å se hele byen, sykle i central park, shoppingen ville jeg tatt på outlet utenfor NY, woodbury. Går buss fra stasjonen :)

Anbefaler helikopter tur! fantastisk utsikt over manhattan:) og en litt annen opplevelse enn å se det fra empire eller gatelangs:)
Ellers anbefaler jeg å dra over til Brooklyn og gå tilbake over brua:)

Back
Topp