Dine beste kjerringråd for å bli gravid?!

Heidi88

Glad i forumet
Siden det er mer liv her enn på "før svangerskapet" prøver jeg; Hva er deres beste tips for å bli gravide?
Tenker alt fra kjente kjerringråd til selverfarte ting dere mener kan ha først til at det klaffet:)
Jeg vil vite alt;)

Har du prøvd eggløsningstester? Hva har du prøvd til nå og har dere prøvd lenge?

Kanskje ikke det du vil høre men den måneden jeg ikke tok noen El tester ikke fulgte med på El, mens, slim osv og bare slapt av og tok det som det faller seg ;) den mnd ble jeg gravid :P

Har du prøvd eggløsningstester? Hva har du prøvd til nå og har dere prøvd lenge?

Prøvde sånn halvhjertet med el-tester første pp. Droppa det kjapt da det var dyrt nok å handle titalls g-tester hver måned om jeg ikke skulle ha el-tester også;) Er straks i gang med pp 9 nå.

Har egentlig ikke prøvd så mye; ligget litt høyt med rompa de siste pp-ene, og thats it:/

Slapp av og njut det Istellet för å tenka att du vill bli gravid

Føler faktisk jeg har prøvd det. Har vært ganske så avslappet, jeg lover;) tror ikke det har vært et ubevisst stress engang! Men nå begynner det å komme da. Vil jo helst ha en til før guttungen er veldig stor:/

Planlegg noe hent annet enn barn! :p vi begynte å planlegge bryllup - dagen etter vi så på lokale var g-testen positiv :)

Trodde heller ikke jeg ubevisst tenkte mye på å få barn, men så fort jeg hadde noe annet å konsentrere meg om ble jeg gravid!

Da jeg ble gravid var det den mnd jeg på en måte hadde gitt opp. Var den første mnd jeg sjekka etter el. Men var liksom forberedt på at jeg ikke ble gravid den mnd heller. Tok til å med ikke g test før uken etter at jeg skulle hatt mens.

Jeg ble kjent med kroppen og fant ut av syklusen min, slik at jeg visste nøyaktig når EL kom.
Og jeg brukte pre-seed glidekrem. :)

Bare slapp av og kos dere under prøvingen og prøv å ikke tenk for mye på at dere prøver å bli gravid :) Lykke til! :)

Jeg ble gravid den mnd jeg prøvde å ligge med rumpa høyt.. lå sikkert 30-60 min med rumpa høøøøyt opp :D jeg tror det hjalp litt faktisk!

Haha, samme her!

I tillegg brukte jeg eggløsningstester og målte temperatur :)

Haha, samme her!

I tillegg brukte jeg eggløsningstester og målte temperatur :)

Jeg droppet alt annet akkurat den pp'en , men hadde brukt EL-tester de 2 pp'ene før det. Så på 3. Pp satt spira, og da uten noe annet enn å løfte litt på rumpa :p

Etter fire år klaffet det den mnd vi var på hytten uten tv og nett. Ble mye avslapning og mye sex.

Ble gravid da vi gav opp og ikke hadde noen forventninger :)

Ble gravid etter en heftig natt etter litt alkohol begge gangene :-P

Ble gravid med første rett etter at jeg begynte med folat og jern tilskudd.

Brukte vitaminer, EL-tester, og hadde sex flere ganger i døgnet rundt EL :)

Ha sex.. Jevnlig hele måneden igjennom.. Ikke kun når el-testen er positiv.. Og kos dere :)

Back
Topp