Dine beste innkjøp

Dette er fra forrige graviditet i 2019, men er fortsatt det beste jeg har kjøpt som gravid - bbhugmeputen. Den er helt magisk å sove med + funker veldig bra som ammepute også (etter at jeg fikk veiledning i hvordan den best brukes).

Ergobaby 360! Har brukt den flittig til tre barn fra nyfødt, og bruker den fortsatt til 3-åringen og snart 2-åringen! I tillegg angret vi aldri på en bedside crib vi kjøpte! Begynte med vanlig sprinkelseng, men etter to døgn hjemme så heiv vi oss ut døra og kjøpte den senga. Helt fantastisk, og er brukt til alle tre her. Byttet madrass engang. Skal ta den frem igjen til sistemann :happy:

og til graviditeten: komfortable klær! Deilige hettegensere og store gensere, men også noen fine som fremhevet magen :happy: ingen trange bukser, enten myke bukser eller mammabukser som passet! I tillegg fikk jeg et fotbad med massasje på av mannen som var fantastisk :happy:

Har ikke kjøpt noe enda da dette er nr 2. Men det vi ikke kunne klart oss uten sist var
-bedsidecrib
-babybjørn vippestol
-bilstol vi kunne sette rett på vogna
-babycall med kamera

Veldig fornøyd med bbhugme i graviditeten sist, tatt den frem igjen nå.

Beste kjøp fra sist som jeg begynte å bruke med en gang var bbhugme puta :happy:

Ellers har vi vært fornøyd med det meste vi skaffet til baby sist, så vi kjøper nok ikke så mye nytt :) kommer liksom ikke på noe vi savnet.

Fra sist graviditet da, men babycall med video og bbhugme puten min. Når svigermor kom på døren med det tenkte jeg at dette ikke var nødvendig, men OMG :dance018 Skal også sies at en innkjørt litt halvveis emmaljungavogn gjorde susen på en mini som ikke sov godt på dagtid. Denne bruker han nå i barnehagen selv om dempingen er ødelagt. Føles nok som han svever på en sky, og han har sovet som en drøm siden den kom i hus :gen014

Med førstemann var bæresele et supermust (ergobaby 360)! Hun var en klisterbaby og var kun rolig hvis hun var inntil oss. I tillegg var den nydelig å bruke til og fra bhg :)

Sterilisator var verdt alle pengene. Skulle fullamme, men det lot seg ikke gjøre, så måtte sterilisere ammeskjold, brystpumpeutstyr og flasker. Mye enklere enn å koke, og hadde nok flasker ril én dag i sterilisatoren :D

Babycam med kamera var også veldig beroligende å ha. Slapp å føle at jeg måtte sjekke henne hele tiden, for følte meg veldig utrygg når jeg ikke bare kunne titte bort på henne.

Det jeg er mest fornøgd med fra sist er
- cosyfix ammepute
- bbhugme gravidpute
- bæresele
- babybjørn vippestol
- tripptrappstol med spedbarnsstol
- babycall med kamera

:)

Det jeg er mest fornøgd med fra sist er
- cosyfix ammepute
- bbhugme gravidpute
- bæresele
- babybjørn vippestol
- tripptrappstol med spedbarnsstol
- babycall med kamera

:)

Signerer denne. Bortsett fra at vi brukte mei tai og ikke bæresele (smale skuldre, fikk ikke sele til å sitte godt). Har funnet bbhugme igjen, og sover bedre! Lånte, og håper å få låne igjen ellers må vi kjøpe, babygrind med høydejusterbar bunn.

Last edited:
Signerer bbhugme ammepute også her :joyful: Vi brukte stokke newborn seat på tripp trapp stol masse siden vesla ville være med oss når vi drev med ting og kjekt da når man trengte begge hender at hun lå like i nærheten :)

Signerer denne. Bortsett fra at vi brukte mei tai og ikke bæresele (smale skuldre, fikk ikke sele til å sitte godt). Har funnet bbhugme igjen, og sover bedre! Lånte, og håper å få låne igjen ellers må vi kjøpe, babygrind med høydejusterbar grind.
Ja vi lånte også grind. Veldig greit å ha :)

Har 4 fra før:wacky:
Så vogn, seng og stellebord har vi fra før...
Men jeg elsker Emmaljunga edge duo vognen. Noen synes den er stor og tung. Jeg liker at den har god plass til baby på lengden, at det er med sittedel så man slipper å kjøpe ny vogn når barnet blir større og har vogn til barnet er ferdig med vogn! Samt at myggnetting og solskjærm er integrert. Så man slipper å kjøpe det utenom og huske å ha med seg det også.

Ellers blir det babybjörn vippestol denne gangen også. Aldri klart oss uten! De er geniale! Baby sitter godt i dek uten knekk i ryggen eller uten å "gli ned" i stolen. Funket veldig fint til oss der 3/4 barn har vært premature...
Enkel å ha babyen i når den skal mates (når man begynner med fast føde) babyen sitter godt og er somregel fornøyd i den. Når barnet blir større får det også til å gynge selv i disse og gjøre seg selv fornøyd.
Gull vært når mor ønsker å ta seg en rask dusj, skal på do eller gjøre litt husarbeid når mini ikke vil sove. Brukte å ta med vippestolen med baby i på badet når jeg dusjet. Satt der så fornøyd å "gynget" å så på meg dusje:smiley-bounce022

Back
Topp