Dine beste gravid-hacks

Kjøpe multivitamin med folat isteden for de svindyrt «gravid» pakkene. :smiley-ashamed004 Forrige svangerskap brukte jeg de pakkene, og det er fire svære kapsler hver dag. Brakk meg såå mye unødvendig. Er jo det samme i multivitamin, minus omega 3 da. :happy090
 
Smoothie de dagene jeg har lav matlyst og sliter med å få i meg nok mat. Klarer ikke spise hvis jeg ikke er sulten..

Jeg bor i trenings tights eller kjoler. Bukser er ett herk når jeg er oppblåst.

Bruker flasker med vann for å drikke nok. Har termoflasker så vannet holder seg kaldt og jeg slipper gå å fylle glasset i vasken eller finne i kjøleskapet.
 
Forrige svangerskap kjøpte jeg noe waist extenderopplegg som gjorde at jeg kunne bruke buksene mine lengre. Finner ikke samme type nå da, denne hadde litt tøy som gikk ned over rumpa og livet så det så ut som man gikk med singlet under toppen. Håper å finne samme igjen!
 
Forrige svangerskap kjøpte jeg noe waist extenderopplegg som gjorde at jeg kunne bruke buksene mine lengre. Finner ikke samme type nå da, denne hadde litt tøy som gikk ned over rumpa og livet så det så ut som man gikk med singlet under toppen. Håper å finne samme igjen!
Legg inn lenke om du finner, høres genialt ut!
 
Jeg vet ikke om jeg vil kalle det en hack men jeg fant raskt ut at noen av mat allergiene mine holdt seg på avstand gjennom hele svangerskapet. Jeg får til vanlig skikkelig kløe i halsen av epler, pære, banan og plommer. Men når jeg var gravid kunne jeg plutselig spise uendelig med epler uten å få kløe i halsen. Det var super deilig siden jeg hadde cravings på grønne epler og de hjalp mot kvalmen :joyful:
 
Back
Topp