Din vekt nå?

Lillemor ble født 40+5 og hadde da gått opp 4 kg fra startvekt. Men gikk først ned 8 kg pga HG før jeg krøyp opp igjen

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
 
Gikk opp 12 kg i svangerskapet, nå 8 dager etter fødsel er det 4 kg igjen...
 
Blir veldig glad når jeg hører at jeg ikke er alene om å legge på meg så mye. 20 kg er vekke, må jo klare resten også. Men stresser ikke:)

Blir glad av å høre jeg ikke er alene også :)! Søren meg ikke greit gå opp 35 kilo, spesielt når jeg var veldig opptatt av kosthold og trening før svangerskap og hadde lav bmi, også har jeg bare est og est i 8 mnd nå :eek: !! Godt høre du gikk ned fort igjen, de siste går nok av seg selv :D
 
Har mye ødemer nå i kveld så gikk på vekta.. Den viser mindre nå enn i dag tidlig! :p haha.. Jaja..
 
39+3 opp 21 kg idag.
 
Lagt på meg 6.5kg på to uker. Jeg hyyyyler :( blitt full av vann. Totalt er jeg vel oppe i 23.5kg 41+0uker.
 
Gikk opp 12 kg. Fra 63 til 75. Veier nå 65 kg ti dager etter fødselen. Blir "spist" opp av amminga...har fått stor appetitt også...håper det holder seg stabilt så jeg ikke mister melka tilslutt..
 
Gikk opp 12 kg. Fra 63 til 75. Veier nå 65 kg ti dager etter fødselen. Blir "spist" opp av amminga...har fått stor appetitt også...håper det holder seg stabilt så jeg ikke mister melka tilslutt..
Kan jeg få spørre hvor høy du er? :) jeg veide selv 63 når jeg ble gravid, og veide ca 72 sist gang jeg veide meg (var 31+0) da. Er spent på hvor mye det blir tilslutt, og om det går fort av.
 
Kan jeg få spørre hvor høy du er? :) jeg veide selv 63 når jeg ble gravid, og veide ca 72 sist gang jeg veide meg (var 31+0) da. Er spent på hvor mye det blir tilslutt, og om det går fort av.
Er 173 høy. Stoppet veldig opp med meg på slutten. Ikke mange kg som kom siste ukene. Men skulle nesten ønske jeg la på meg ett par kg til...må spise og spise for å holde på de to siste kg og forhåpentligvis beholde melka.
 
Back
Topp