Din vekt nå?

Veide meg i går, opp 10kg i uke 38. Helt greit, mtp at jeg ikke hadde så mye ekstra fra før av.
 
Jeg var på kontroll i dag, 40+5. Har ikke turt å veie meg siden sist kontroll for 14 dager siden, hehe. Mye sjokolade og kroneis om dagen.. Men jeg hadde ikke gått opp et gram siden sist :-D Totalt opp 13 kg. Fornøyd med det.
 
Uke 39+3 og 10 kg.samme vekt siden uke 26.er veldig forskjellig hvordan vi legger på oss.husker jeg var så bekymret for hurtig vektøkning tidligere.hadde jeg visst at det stagnerte hadde jeg ikke trengt å tenke på det.nå er jeg helst i andre enden og lurer på hvorfor jeg ikke har gått opp mer.men babyen skal være over 3 kg og har det fint :)
 
Hvordan vet du hvor mye vann?
La på meg 4,5 kg på to dager (var inne til lege på sjekk). Flodhest føtter og ødem 2 på helsekortet. I og med at beina er like store fortsatt, antar jeg at jeg har like mye vann nå også :/ har ikke gått ned de kg i ettertid, men lagt på meg jevnt ett par hundre gram i uka. Så ingen eksakt vitenskap akkurat :p
 
Endte med hele 32 kg før mini kom, på 10 dager rant 20 av de vekk igjen!!! Så må vel amme og gå de siste kiloene vekk. Men utrolig glad for at det var vann og ikke fett:) :D
Utrolig! :O Håper det samme skjer her :D
 
39+4 og 16/17 kg opp her. Har ikke turt å veie meg på 2 uker når jeg kpm dit siste veiing, men ligger altså på samme, selv om mini vokser bra :)
 
På de fem siste ukene gikk jeg opp 12 kilo, så var ingen tvil fra jm om at dette var vann! Men lykkelig over at det har rent vekk igjen:) for det var tungt på slutten ;)
Jeg har fått valker rundt tærene, så det er myye vann her også heldigvis. Er utrolig tungt nå..
 
La på meg 4,5 kg på to dager (var inne til lege på sjekk). Flodhest føtter og ødem 2 på helsekortet. I og med at beina er like store fortsatt, antar jeg at jeg har like mye vann nå også :/ har ikke gått ned de kg i ettertid, men lagt på meg jevnt ett par hundre gram i uka. Så ingen eksakt vitenskap akkurat :p

Åh, da skjønner jeg :) Blir godt å få ut vannet snart.
 
Sist kontroll 38+4 hadde jeg lagt på meg ca 8 kg. Gikk ned de første mnd pga mye kvalme. Har heller ikke hatt veldig matlyst gjennom graviditeten, men er sulten og spiser meg god og mett. Lite cravings.
 
Dagen før fødsel hadde jeg gått opp ca 20 kg. Nå tre dager etter fødsel har jeg mistet 6 av dem, håper de resterende ikke sitter så himla tungt på :p
 
Endte med hele 32 kg før mini kom, på 10 dager rant 20 av de vekk igjen!!! Så må vel amme og gå de siste kiloene vekk. Men utrolig glad for at det var vann og ikke fett:) :D

Sniker fra juli og må si denne hjalp meg, som har gått opp 35kilo!! Håper jeg er like heldig som deg :D
 
Back
Topp