Din værste svangerskapsplage akkurat nå?

En tråd i 'November 2015' startet av Synnøve:), 18 Sep 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fride Forumet er livet *MIA* Novemberlykke 2015

bekkenløsning, halsbrann og urolige bein

2. Strikkegal83 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015

Her ble nattesøvn plutselig også en ekkel plage...sovet sikkert 2 timer i natt, men det er ikke vondter som vekker meg, men snorking! Vekker meg selv med egen snorking, og så synes jeg det er så ekkelt å snorke så høyt at jeg ligger å gruer meg til å sovne :p mannen sier lite på det, men jeg vet og merker at han sover dårligere pga meg som snorker, han nevnte en dag her at 3 åringen hadde vært oppe på do ei natt og stoppa utafor soveromsdøra vår og lurt på om det var et troll der inne pga meg som lå å snorka :p

• Liker Liker x 1
  3. Renatiii Flørter med forumet

Har så rastløse bein så sliter med å sove. Tar magnesium for det :) ellers er det bare litt ubehag med nedtrykk og halsbrann.

4. Novemberlykke<3 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015

Bekken/vondt mellom bena
    Kynnere og nedpress

5. NikkiNickeløs Forumet er livet Novemberlykke 2015

Bekken og rygg, halsbrann, vonde kynnere på kveldstid og noe nedpress/stikkinger.

6. Solmari Glad i forumet Novemberlykke 2015

Ja, som Synnøve seier, straks er faktisk mykje gløymt og gulla våre her!

Her er dagane litt bedre, men slit forsatt med masse smerter. Trøsta meg med at alternativet er lange daga på sjukehus. Så skal ikkje klage så lenge eg kan vere heime og vente ilag med familien <3

7. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2020 Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Akkurat nå er det at jeg får så fort vondt i ryggen, nedpress og halsbrann..

8. Blu-Ray Forumet er livet Novemberlykke 2015 Oktoberskattene 2015

Ryggsmerter! Og kynnere. Har også migrene idag, men vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre.

9. Gg87 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015

Hmm... Hvor skal man begynne?
    Bekkenet
    Kvalme
    Kynnere som er vonde
    Nedpress
    Urolige bein om natten og dagen!
    Søvnproblemer
    Halsbrann
    Lett blødende livmorhals
    Hodepine
    Svimmelhet

Går egentlig å teller ned til hun kommer!!! Er litt lei :/

10. Alita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP

Det som plager meg mest egentlig er tett nese!

11. Kaja9 Glad i forumet Novemberlykke 2015 August 2018

Enig med Alita - tett nese troner øverst, etterfulgt av en ubehagelig følelse av å ikke få nok luft. Bærer høyt og det merkes godt at lungene ikke klarer å utvide seg som normalt. Skikkelig ubehagelig! Ellers fin form, 6 uker og noen dager igjen i dag, hurra :)

12. Babygirl2020 Forelsket i forumet

-Kritisk svangerskapskvalme
    -Hodepine
    -Mye utflod

Del denne siden