Din værste svangerskapsplage akkurat nå?

bekkenløsning, halsbrann og urolige bein
 
Her ble nattesøvn plutselig også en ekkel plage...sovet sikkert 2 timer i natt, men det er ikke vondter som vekker meg, men snorking! Vekker meg selv med egen snorking, og så synes jeg det er så ekkelt å snorke så høyt at jeg ligger å gruer meg til å sovne :p mannen sier lite på det, men jeg vet og merker at han sover dårligere pga meg som snorker, han nevnte en dag her at 3 åringen hadde vært oppe på do ei natt og stoppa utafor soveromsdøra vår og lurt på om det var et troll der inne pga meg som lå å snorka :p
 
Har så rastløse bein så sliter med å sove. Tar magnesium for det :) ellers er det bare litt ubehag med nedtrykk og halsbrann.
 
Ja, som Synnøve seier, straks er faktisk mykje gløymt og gulla våre her!

Her er dagane litt bedre, men slit forsatt med masse smerter. Trøsta meg med at alternativet er lange daga på sjukehus. Så skal ikkje klage så lenge eg kan vere heime og vente ilag med familien <3
 
Akkurat nå er det at jeg får så fort vondt i ryggen, nedpress og halsbrann..
 
Ryggsmerter! Og kynnere. Har også migrene idag, men vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre.
 
Hmm... Hvor skal man begynne?
Bekkenet
Kvalme
Kynnere som er vonde
Nedpress
Urolige bein om natten og dagen!
Søvnproblemer
Halsbrann
Lett blødende livmorhals
Hodepine
Svimmelhet

Går egentlig å teller ned til hun kommer!!! Er litt lei :/
 
Det som plager meg mest egentlig er tett nese!
 
Enig med Alita - tett nese troner øverst, etterfulgt av en ubehagelig følelse av å ikke få nok luft. Bærer høyt og det merkes godt at lungene ikke klarer å utvide seg som normalt. Skikkelig ubehagelig! Ellers fin form, 6 uker og noen dager igjen i dag, hurra :)
 
-Kritisk svangerskapskvalme
-Hodepine
-Mye utflod
 
Back
Topp