Din værste ammetåke

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Inspirert av annen tråd! Ditt flaueste ammetåke øyeblikk?

Selv ringte jeg helsestasjonen og la inn en full bestilling på kinamat, med fullt navn på matretten og at den måtte være uten bambusskudd:P Enset ikke at de sa "Helsestajonen" når de tok telefonen og stoppet ikke meg når de lurte på når jeg var født! Herregud. Det var flaut!

Venter fortsatt spent på å oppleve noe. Alt jeg leser er jo ting jeg fint kan gjøre uten å være i noen tåke:o :p haha

Glemmer stadig å møte opp til avtaler. For eksempel: Fikk telefon fra mine foreldre om hvor langt unna jeg var så de kunne holde middagen varm. Da hadde jeg nettopp spist og lagt meg for en middagshvil.. :P

Inspirert av annen tråd! Ditt flaueste ammetåke øyeblikk?

Selv ringte jeg helsestasjonen og la inn en full bestilling på kinamat, med fullt navn på matretten og at den måtte være uten bambusskudd:P Enset ikke at de sa "Helsestajonen" når de tok telefonen og stoppet ikke meg når de lurte på når jeg var født! Herregud. Det var flaut!

Haha! Måtte flire av den :p

Haha, artig tråd :)
Her tror jeg ikke at jeg har opplevd noe spesielt enda faktisk.. :o

Hadde en episode da jeg glømte å gi hestene middag :eek: Men hun andre på stallen oppdaget det da hun kom noen timer senere, så de fikk middag, bare litt forsinka :oops:

Var så flink å rydde. Pakket alt av klær som skulle settes bort i poser, satte de i gangen klar for å settes i boden. Noen minutter senere gikk jeg ut med all søpla.. Gikk først opp for meg flere dager etterpå at jeg hadde kasta alle klærne.. veldig surt ;(

Back
Topp