Din utflod tidlig i svangerskapet?

Sia

Forelsket i forumet
Hei, titter innom fra "vi som prøver/før svangerskapet" og lurer på hvilken type utflod du hadde/har tidlig i svangerskapet?

Jeg er vel rundt 5/6 DPO og har kremaktig hvit utflod, hadde det rett før EL også.

Pga utfloden trodde jeg hadde el i begynnelsen av graviditeten, så vi hadde ekstra sex [emoji23] Jeg har pcos så el kommer ikke hver mnd. Så for meg virket det likt som el-utflodet [emoji4]

Lykke til!

Er også 5 DPO og igår så hadde jeg utflod som minnet om el-utflod, så tok el-test men den var negativ.

Ikke for å gå så mye i detalj, men trusen min har masse hvite flekker [emoji849][emoji849]
Så håper [emoji1319]

Mye! Utfloden var også hvitere enn vanlig, jeg måtte bruke truseinnlegg hele tiden. Det var verst om morgenen.

Hei! Jeg kan ikke se forskjell på utfloden nå (uke 5) og ellers (ikke-gravid rett før mensen). Har kun som symptom at niplene er ømme, og det var de leeenge før påvist positiv test

Utflod kan variere hele tiden både under og utenom svangerskapet, så det er helt normalt.
Trusa skal helst ikke være "ren" på slutten av dagen hvis vaginaen er sunn og frisk. :)

Utflod kan variere hele tiden både under og utenom svangerskapet, så det er helt normalt.
Trusa skal helst ikke være "ren" på slutten av dagen hvis vaginaen er sunn og frisk. :)
Fader, da er jeg helt på grenseland [emoji33]

Heg hadde veeldig tynn og melkelignende utflod første måneden i svangerskapet! Det var helt rennende liksom.. første timen hos legen hvor hun skulle ta en underlivssjekk, så kommenterte hun utfloden og sa at dette var veldig typisk utflod for gravide!

Varierer veldig, enkelte dager kan jeg ha endel utflod og andre dager mindre. Men det er mer enn før svangerskapet[emoji4]

Back
Topp