Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde en lang LH topp med 2 dager så mulig egget slapp 1 dag enn beregnet. Men kan ikke være lenger enn 8 dpo.Aldri fått strek ved 7 dpo
Mulig jeg er 8 dpo pga lang LH topp over 2 dager.Mine på 8 dpo ligner på disse![]()
Gratulerer så myeHei,
Kan dere dele deres tester ved 7 eller 8 dpo dersom du fikk positivt?
Her er mitt og synes den var for sterkt til å være 7 dpo men jeg er faktisk det.

Uansett fin strek og gratulererMulig jeg er 8 dpo pga lang LH topp over 2 dager.

Tussen takk håper den utvikler seg for hver eneste sekund ❤ Vært tøft med prøving etter MAGratulerer så mye![]()
Heier masse på degTussen takk håper den utvikler seg for hver eneste sekund ❤ Vært tøft med prøving etter MA

TAKKEndeligGratulerer så mye
det er så skummelt men samt er optimistisk for at spiren sitter til målet.Skjønner det så godtTAKKdet er så skummelt men samt er optimistisk for at spiren sitter til målet.

Den var så fin. Ble det sterkere samme dag?7DPO(tempet)

Nei, ble svakere, og tok lang tid før den ble sterkere også, men det ble et vellykket svangerskapDen var så fin. Ble det sterkere samme dag?
Min har blitt mye svakere men kanskje pga utvannet urin?
Håper ikke det ble kjemisk![]()
Åh fikk litt håp tilbake. Husker du når den ble sterkere altså etter noen dager eller dagen etter? Dette er også en regnbuebaby som i din tilfelle den gangenNei, ble svakere, og tok lang tid før den ble sterkere også, men det ble et vellykket svangerskapKan se det i dagboken min her og videre framover.

Jeg så testene dine, håper det er samme tilfelle herNei, ble svakere, og tok lang tid før den ble sterkere også, men det ble et vellykket svangerskapKan se det i dagboken min her og videre framover.