Din siste facebookstatus?

Venter en liten gutt i novrmber:-) (+ultralyd bildet)

det var ett eller anna om å vere imponert over jentene i oslo og kaoset dei laga når bieber'en var her.

Da er pallesofaen så og si ferdig, litt mer puter bare nå :) veldig god å sitte i hvertfall!!

også la jeg jo med bilde da 

Fan knapt ferdig å sjå den forrige kampen, å nu bynn den neste.. katti ska æ få tid å legg ungen?! :o

"The most precious jewels you'll ever have around your neck, are your childrens arms.."

"Neah er tatt tilbake på nyfødtenheten, potensielt siste gang hun forlater min side *håpehåpehåpe*"

Og Milian har vært ute siden halv ni i dag,jeg har fått meg en liten pause nå,men mini er fortsatt ute :-) Koser oss masse i det flotte været,deilig :-D

Ble skrevet ca kl. 18 :-D

Når en er gravid og har gått halve dagen og tenkt på hjemmelaget blomkålsuppe, ja da må det bli suppe tilslutt;) Og det smakte fortreffelig:)

Tenk at skatten min er hele 4 år i dag♥ Gratulerer med dagen til min aller beste Lucas John ♥

Fredagskos med prinsessene mine <3 :)

Har skrelt 2 kyllinger... renset og delt 1,5 kg jordbær.. og nå er 3 brett med hjemmelagede pikekyss på vei i ovnen... :D

"Hjemme igjen" Med bilde av sambo & sønn på Taxfree på Gardermoen der lillegutt sitter i handlekurven :)

Skuffa over å ha fått blodtrykk på praksiseksamen, når jeg hadde en avtale med lærerne, og i tillegg levert legeattest, for å slippe det. 

There is no key to happiness, the door is always open.. !

Back
Topp