Din siste facebookstatus?

Miriel

Gift med forumet
Hva var den siste statusoppdateringen din på facebook?

"Nå har mamma kjøpt symaskin for meg så nå kan jeg sette i gang med forberedelsene med pynt til både babyrom og barnedåp, weee!!!!!! Ut på shopping en dag for å finne stoffer og annet snacks som jeg trenger! :D :D :D :D Dettan blir kjekt altså! :) "

"Ligger ved siden av en sovende snuppe på sofaen og hører på Markus prøve å overbevise sin pappa om at han skal få en potet! Tydelig at diskusjonsbiten har vi begynt å skjønne, selv om det hele foregår med få ord! Sånn pappa, nei markus, pappa, markus, ha sånn æ, nei markus, pappa, markus, pappa, markus, pappa!, markus!, sånn æ, nei markus! Gutten min begynner virkelig å bli stor!"

"Da var 8 kakebunner i fryseren! Det blir regnbue-dinosaur-kake. (Ja, åtte. Regnbuen vår inneholder også rosa.)"

I need some help. Is there anyone who knows anyone who works in Gatwik Airport? We have a huge huge problem with kids traveling alone and an airline that does not allow kids to travel alone.

Endelig ferdig!! Godt fornøgd med ein 4'ar på eksamen! :-)
No kan sommaren berre komme! ;-)

Mor har organisert seg i husmorforbundet og har blitt tatt ut i streik fra og med i morgen tidlig kl 0800. Dersom ikke partene kommer til enighet, vil kjøkkene, soverommet og vaskerommet bli stengt fram til en løsning legges frem. Kravene som blir tatt opp til er som følger; flere sove-lenge-mens-noen-andre-stå
r-opp-før-fuglan-fis-dagen, flere sitte-i-soffan-drikke-cola-mens-noen-andre-tar-oppvasken-og-legger-barna-kvelder, retten-til-og-gå-i-shabby-klær-uten-at-noen-bryr-seg-dager, retten-til-å-tenke-på-seg-selv-når-det-skal-pakkes-til-ferie-mens-noen-andre-pakker-for-hele-familen-dager, retten-til-og-spise-hva-man-vil-uten-og-legge-på-seg-dager...
Eventuelt kan medlemmene får ny tittel som 'far', så er konflikten løst!....

I det jeg la meg, våknet noen inni meg. Koselig :-)

altså, ka tenke dei så skrive barnabøker (eller oversette di blir vel mer rett...), pipkin blir fort ganske så feil når ein 4 åring seie d asså...

"Vilja er i Oslo med pappaen sin. :) De skulle se på slottet nå, men da de nærmet seg ombestemte Vilja seg. For ENN om de ser at hun er en prinsesse, også TAR de henne! HOHO! :D"

"Har en stk mods billett viss någen trenge!?"

vært og kosa seg litt...og mere kos blir det i morra da er det party,er på tide er ett år siden sist :)

gratulerer med dagen alle sammen =)

ehh det var 17 mai hehe

Lille Elise e blitt litt over 3 uker,og 3220gr :) stor liten jente:)

Back
Topp