din mening..

lene89

Glad i forumet
Har et lite kjole problem,skal være forlover i sommer så har jeg begynt å se meg litt om,ja har sett meg ut 3 favoritter men klarer ikke bestemme meg om hvilken jeg liker best..
http://www.lightinthebox.com/Empire-Line-Strapless-Floor-length-Bridesmaid--Wedding-Party-Dress--HSX104-_p22535.html
og
http://www.lightinthebox.com/Jennifer-Love-Hewitt-A-line-Sweetheart-Sweep--Brush-Train-Chiffon-Matte-Satin-Emmy--Evening-Dress--FSD0342-_p67931.html
og
http://www.lightinthebox.com/Fergie-Empire-Strapless-Sweep--Brush-Train-Sleeveless-Chiffon--Elastic-satin-Golden-Globe--Evening-Dress--FSH0549-_p87291.html
Noen finere enn andre,ikke går ann å bruke?
Setter pris på tilbake meldinger [:)]

en forlover, gjest skal ikke overskygge bruden på denne dagen..
men alikevel være fin.. vanskelig, fine kjoler alle sammen, men jeg syns den gule var finest

Ingen av de, med mindre brudens kjole er merkbart lenger enn de der. Ingen skal ha lenger kjole enn bruden[:)]

Hvis brudekjolen er lenger, syns jeg den lilla var finest, men hør med brudeparet om de har planlagt å bruke spesielle farger[:)]

den lilla. de to andre var aaaltfor lyse.

ORIGINAL: langtidssniker

spørr bruden

Jepp.. Og vet du ikke at KUN bruden skal være hvit?? [:-]

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: Frøken S

Ingen av de, med mindre brudens kjole er merkbart lenger enn de der. Ingen skal ha lenger kjole enn bruden[:)]

Hvis brudekjolen er lenger, syns jeg den lilla var finest, men hør med brudeparet om de har planlagt å bruke spesielle farger[:)]

hvis bruden har på seg minskjørt da?! Hehe! Hva skal man ha på seg da?! [:D][8D]

Da er hun nok så trashy fra før at "regler" og tradisjoner ikke spiller noen rolle.. [8D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Frøken S

hvis bruden har på seg minskjørt da?! Hehe! Hva skal man ha på seg da?! [:D][8D]

Da er hun nok så trashy fra før at "regler" og tradisjoner ikke spiller noen rolle.. [8D]

Altså...at man ikke skal overskygge bruden...jada jada jada...ikke hvit kjole...bla bla bla...men lengden?!! Den er ny for min del... Så minskjørt brudekjoler fra 60 taller er trashy?!! Hehe! Ja....Nei, stiller mine tvil til den "regelen"...at ingen skal ha lenger kjole enn bruden...[;)]

De brukte jo ikke miniskjørt, de brukte 50-talls lignende kjoler som var rundt knelengde. [;)]

Jeg syns alle var fin jeg[:)]

Det er bare å spørre bruden det. Min forlover hadde på seg en lys kjole. Hun spurte meg forsiktig om jeg trodde hun kunne ha den siden den var lys. Selvfølgelig kunne hun det, men jeg satte pris på at hun spurte.[:)]

ORIGINAL: lingelis

spørr bruden hvilke farge det skal gå i å evt hva hun har for planer/ønsker..[;)][;)]

for det første er ikke kjolen hvit den er sage,blå/gra og for det andre så går det ann å velge andre farger på alle kjolene.bruden har sett alle kjolene og likte dem godt men vet ikke hvilken jeg skal velge.

Back
Topp