Din mening om 3D ultralyd ?!

rebekka87

Betatt av forumet
Jeg har bestilt time til 3D ultralyd i uke 27, altså om under 2 uker... Men jeg har ennå ikke bestemt meg for om vi skal gå på det eller ikke. Grunnene til dette er at vi har allerede vert på 2 ultralyder , siden vi kom til den første å måtte skru terminen frem 2,5 uker måtte vi komme igjen! :) Jeg er skeptisk på om jeg ønsker å ta for "mye" ultralyd, dessuten så kan jo det være greit å ha noe å vente med til barnet kommer ut også ?

Man kan jo så og si SE hvordan barnet ser ut... det er jo utrolig spennende.. men ville du ventet med dette til etter fødsel ? eller gått på 3D ul ?

Var du , skal du på 3D ultralyd ?

Jeg var på 3D ultralyd med minste mi. Og angrer ikke på det[:D] kjempe fin opplevelse, og absolutt verdt det[:D]
Med 3D kan man også få bekreftet kjønn[;)]

Det er fantastisk!!
Skal absolutt igjen dersom jeg får flere barn.

Min 3D ultralyd angrer jeg ikke på ett sekund. Man får fantastisk herlige minner, og jeg vil nok tro barnet vil synes det er moro å se på når h*n blir større.
Jeg fikk mange bilder pluss film. Det er virkelig verdt tusenlappen.

ORIGINAL: Kittekat

Det er fantastisk!!

Jeg var på 3D UL i uke 27 og det er det mest fantastiske jeg har vært med på!!

Og bildene vi fikk er fantastiske!!!

Anbefaler 3D UL [:)]

Fr jeg var gravid så tenkte jeg at det Skal jeg på, men når jeg var gravid, så ville vi ikke. Første grunn var at vi ikke ville vite kjønnet før fødsel (noe vi er SÅ glade for at vi ikke viste[:)]), og for det andre, jeg skulle jo føde, og vi viste jo barnet hadde det super bra der inne, og hadde sett det flere ganger på 2D ultralyd, så så ikke helt vitsen, for vi så på graviditeten som ventetiden, så det skulle vi jo også, og vi er som sagt enormt glade for at vi klarte å holde ut[:)] Vi vill også prøve å vente på nr 2.. [:)]

vi har vært på 5 UL så langt (3 av de før uke 12 pga svangerskapet) og en overraskelse på burdagen min også den ordinære...og vi skal også bestille oss 3D!

så JEG hadde tatt timen..jeg syns det er sååå verdt pengene!! og jeg syns det er kos å se babyen min[:D]

var på 3d og angrer ikke ett sekund ![:)] Veldig morsom opplevelse. Og jeg var på 9 andre ultralyder i tilegg etter det pga en sykdom jeg har, så jeg måtte ha oppfølging. og skal jeg være ærlig så ble jeg aldri lei av å se mini inni magen. JEG ville ha tatt den ul timen.[:)]

Jeg var på 3d forrige gang og skal denne gangen også[:D]

Jeg var, og det var en utrolig opplevelse.. Er fascinert av at de faktisk kan SE ungen på "ordentlig" om du skjønner..?

Skal definitivt med nestemann også..

For min del var det veldig positivt med en ekstra ul da.. uansett vanlig eller 3d, for på ordinær sa de jente, mens 3d avslørte gutt.. [8D]

Tok ikke det med de to første men blir det en tredjemann vil jeg kanskje prøve det! [:)]

Jeg har tenkt å ta 3D-UL.

Gleder meg til å se den lille jeg;)[:)]

Hadde det "inkludert" i de vanlige ultralydene - vi synes det var oppskrytte greier...
Kommer ikke til å gjøre noe ekstra for å få det neste gang, holder lenge med vanlig ul for oss.

ORIGINAL: Kittekat

Det er fantastisk!!

sign..[:)]

ORIGINAL: $uñsHïñe

Min 3D ultralyd angrer jeg ikke på ett sekund. Man får fantastisk herlige minner, og jeg vil nok tro barnet vil synes det er moro å se på når h*n blir større.
Jeg fikk mange bilder pluss film. Det er virkelig verdt tusenlappen.

Jeg er ikke imot det, men har ikke gjort det selv. Det er ikke påvist at det er skadlig for fostret, men mange forskere og gynekologer mener det kan være det, og at det kun bør brukes i medisinsk hensikt. Og da har jeg ingen intersse av å utsette fostret for eventuell skade pga egenintresse! Men de som har vært på det sier det er helt fantastisk[:)]

ORIGINAL: heidu

Jeg er ikke imot det, men har ikke gjort det selv. Det er ikke påvist at det er skadlig for fostret, men mange forskere og gynekologer mener det kan være det, og at det kun bør brukes i medisinsk hensikt. Og da har jeg ingen intersse av å utsette fostret for eventuell skade pga egenintresse! Men de som har vært på det sier det er helt fantastisk[:)]

Signerer her jeg, for det er akkurat sånn jeg tenker også.

vært på 3d med alle 3 svangerskapene,
eldste er snart 5 år, og synes det er veldig stas med bilde av henne fra mammas mage.
samme med di 2 yngre

For å være helt ærlig, så syns jeg ikke de 3d bildene er fine en gang... Så jeg ville ikke gjort det. Syns det holder med vanlig UL. De bildene er ikke noe stas i det hele tatt når babyen blir født uansett!

Back
Topp